Daniel hade rätt

Datum: 2009-03-25 Klockan: 14:36:13 Kategori: Allmänt

Att ta en promenad gav ju lite mera energi. Jag orkade till och med få bort de mörka gardinerna o sovrummet som gör att det blev så ljust å härligt.

La mig efter detta och läste och lysnade en stund på en bok. Sedan kunde ja koppla av så pass att jag slumrade in ungefär en halvtimma innan ja skulle hämta August.

Han å jag bestämde oss för att åka ner till Ejes å köpa semla. Deras semlor e lite annorlunda å mycket goda... så nu har vi fikat. Nu ska vi nog ta med oss Isak ut så vi får ännu mera sol innan den försvinner för dagen.

TACK Daniel för att du peppar mig så jag mår bättre!!!!





Denna bukett kom min mamma med igår så ja skulle piggas upp. ÄLSKAR dig mamma!!!!! Det finns ingen bättre mamma än min för mig... Hon finns alltid där. TACK för att du finns.



Kommentera här 6 st

Kommentarer
Madeleine

Semlor ser så otroligt goda ut, men jag gillar dom inte hehe...



Jo jag tror att det är min mammas farmors bror den långa mannen.

När jag var yngre så höll jag på lite med trollbord, du vet ett bord med tre ben ett ja ben ett nej ben och ett räkneben.



Jag frågade om jag hade någon skyddsängel vid min sida och benet stavade till Haakon.

Släkten är norsk på mammas sida.

Vi visste INGEN Haakon men efter ett tag så var mamma på övervak på sitt jobb som hon hade på den tiden och mannen eller kvinnan hade somnat in så hon fick gå hem tidigare.



När hon kommer hem så upptäcker hon en hemgjord bricka/fat på skohyllan.

Den hade hon letat efter sedan hon bodde i norge i säkert 12 år och trott att den försvunnit i flytten till sverige.

Den tillhörde hennes farmor.

På baksidan står det grattis på födelsedagen med vänliga hälsningar Haakon.



Då fick vi reda på av min mormor att det var hennes bror.



Och mediumet pratade mkt om en bror o syster, men mina syskon, mammas syskon och pappas syskon finns kvar så jag förstod inget förrens mamma sa att det måste vara hennes farmor som bär min son.



Även min syster har vaknat 2 gånger och sett en lång mörk man.

Vi tror att det är samma man...



Ja jag bor i karlstad och gick till ett medium här i karlstad.

Hon är inte färdigutbildad ännu men på mig var hon väldigt bra.

Har för mig att hon tog 120kr med bandinspelning.

Bor på Våxnäs gör hon.



Hon frågade mig om jag ville att hon skulle be dom att försvinna, men jag klarade inte av det.

Hon berättade att man kunde säga till dom vänligt men bestämt att dom ska gå mot ljuset om jag ändrar mig, men för mig så är dom i ljuset men hälsar på ibland.



Vem var pojken?



Samma för mig det har hänt mig på olika ställen.

Men när jag var yngre hände det mig saker också som jag tänkte skriva om en annan dag.

Blir ju så långt när man ska ta allt i ett o samma inlägg.

Haha folk orkar nog inte läsa mina :S



Hon tar förresten storseanser också om ni är fler som vill gå.

2009-03-25 @ 15:01:00
Länk: http://middemadde.blogg.se/
Cecilia

Vad skönt att du mådde lite bättre iaf, och du verkar få rätt sorts stöd också!

Fina blommor också ;)

2009-03-25 @ 15:13:45
Länk: http://blocked.blogg.se/
PerNilla

Vad fint och fikan såg mumsig ut =)



Jag vad duktig och gick hem idag från praktiken, tar en halvtimme ungefär. Känns skönt när det väl är gjort...



Ha en bra kväll, kram.

2009-03-25 @ 15:49:26
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
PerNilla

Mm det gör ju det. I söndags var en sådan dag för mig. Hade inte energi till nått och var bara ledsen, men som tur är blir det ju bättre igen....



Ha en bra kväll nu, kram.

2009-03-25 @ 17:12:48
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
anne

Jag köpte påskliljor i kruka idag, det var dags för det! :)

2009-03-25 @ 22:26:38
Länk: http://annnne.blogg.se/
Junitjej

Fikat ser verkligen gott ut!

2009-03-26 @ 06:26:32
Länk: http://junitjejen.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: