Färjestad match på webben

Datum: 2009-03-25 Klockan: 19:49:28 Kategori: August/barnen/Autism

Vi ville ju se fjärde matchen i elitserien,, så de slutade med att vi får kika över webben... Nu blev de väl inte som vi trodde... Skellefteå spräckte Gustavssons nolla... å de va ju de vi ville se va länge han skulle fixa. Tyvärr leder de nu med ett noll....

Man får hoppas att inte Färjestad hade drabbats av högmod... man får aldrig tro att man e oövervinnerlig...

Två perioder kvar... vi sitter uppkrypna i sängen... Daniel tog sig visst en lite wirre nu hi hi hi... ja ska nog ta mig en cola...



******************************

När ja hämtade sonen idag stod en av mammorna jag misstänker ha ringt å klagat på min son utanför dörren till fritids. Att dömma av hur hon betedde sig när hon såg mig förstår ja nu att mina misstankar va sanna. OM ja inte mått så dåligt som ja gör just nu skulle ja ha konfronterat henne.... Men nu orkade inte jag å hon hälsade inte ens utan låtsades om att hon inte såg mig... vilket ja såg att hon gjorde.

Sånt där tycker ja e så otroligt dåligt... har man sagt nått å klagat kan man fan stå för de. Men ja antar att hon kanske själv har fått klagomål nu efter att jag pratat med rektorn så nu skäms hon kanske??? Men som sagt kan man inte stå rak å se mig i ögonen kan hon fan va tyst nästa gång eller va så rakryggad å ta de med mig.

Annars fick ja beröm för August idag... det har gått jättebra både på skolan å fritids... de har fungerat så bra å han har klarat sit arbete galant. Skoj när de kan vara så med när man hämtar....

Därför va de inte speciellt svårt att välja att åka å köpa fixa tillsammans å fira lite. Sedan e de ju alltid en seger när man ser att folk e så ynkliga så de inte kan stå för sina åsikter å se folk i ögonen.

***********************************************************************************************

Hockey igen.....

UPDATE

Efter tre perioder blir de förlägning eftersom de står 2-2

Färjestad spelar inte bra ikväll... de blir inte nå bra spel alls...


UPPDATE II

De satt långt inne men nu e FÄRJESTAD I SM FINAL....

***********************************************

Natti gott folk




Kommentera här 12 st

Kommentarer
Camilla

DU behöver inte vara orolig...har äntligen fått medicin nu...



Sökte ju till akutpsyk...eller psykjouren men de kunde inte göra nått...som jag har beskrivit i min blogg. Efter tusentals samtal till BUp fick jag medicin när läkaren kom tillbaka.



Hoppas allt är bra med dig.KRam/C

2009-03-25 @ 20:04:09
Länk: http://doden.blogg.se/
Madeleine

Haha nej det är klart att inte alla gör det.



Mediumet heter Marja Svahn 070-3383149, jag fick massa lappar som jag skulle dela ut så det gör nog inget om jag skrive här..



Jag förstod inte, hade den här killen du träffat gått bort här i livet?



Just nu på Kronoparken.

Men sen flyttar jag in till stan, bodde i viken innan jag flyttade till M i Gbg då vi skulle ha Philip.

Så jag längtar tillbaka in till stan, så jobbigt att behöva åka buss överallt...



Jasså har du tråkigt hehe, jag gör inte heller mkt om dagarna förutom att springa till olika kuratorer och försöker träffa vänner för att försöka hjälpa mig lite på vägen, men när jag väl inte har ngt bestämt då blir det aldrig ngt...

Men ibland är det bra för mig också...



Men visst är det många som tycker att man är hel knas som tror på andar skratt

2009-03-25 @ 20:05:31
Länk: http://middemadde.blogg.se/
Cecilia

Men herregud, ni är väl vuxna människor? Då kan man väl hälsa och bete sig vettigt. Har man problem med någons barn så säger man väl det till föräldrarna...



Sv: Det finns en kategori på min blogg som heter Dödsfall. Där kan du läsa om hur alla gick bort...



Och jo, har man varit utsatt för övergrepp så blir man ofta ett offer, och många lever på att vara det. Synd, för man kan gå vidare, om man ger sig fan på det! Vad var det för bok du läste?

2009-03-25 @ 20:07:01
Länk: http://blocked.blogg.se/
Skogshuldran Titti

Så otroligt fånigt vuxna människor beter sig!

Vare sig man klagat eller berömt, så kan man väl för tusingen hälsa "som folk"!

2009-03-25 @ 20:08:27
Länk: http://skogshuldran.bloggagratis.se
soffie

en snabbvisit hos dej skit oxå färjkestad ligger under med 0-2 blä ,

kramar till dej

2009-03-25 @ 20:09:44
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Byggarn

Jag tänker de förlorar med flit idag, för att dra in ytterligare 10 mille på en ny hemmamatch i morgon!!

Hur som helst så blir det guld i år... Undrar vad Gbg Lassie tycker om det ja

2009-03-25 @ 20:19:45
Länk: http://tramlinger.blogg.se/
mitha

vart kollar du på webben??? vill också seeeeeeee



KRAMAR

2009-03-25 @ 20:26:24
Länk: http://himmelohelvete.se/wp
Blondiie

så otroligt lågt att vuxna inte kan bete sig vixet tycker jag, här försöker man lära barn hur man beter sig så beter hon sig så,,, skandal! ha en fin kväll å hejja frölunda haha

2009-03-25 @ 20:46:18
Länk: http://blondiies.blogg.se/
Madeleine

Philip är begravd i Trollhättan i pappans hemstad.

Pappan bor kvar i Göteborg nu och jag har fått flyttat hem till min stad Karlstad.

Vi begravde Philip i Trollhättan då deras släkt har en familjegrav där och eftersom jag trodde att det var jag och hans pappa för resten av vårt liv så var det perfekt.

När vi hälsade på hans släkt i trollhättan så kunde vi åka förbi graven och samma sak när vi skulle till kd vägarna förbi liksom.



Men när det tog slut blev det en annan sak.

Jag har inget körkort och hade väl inte haft en tanke på att det kunde ta slut mellan oss och nu ångrar jag mitt val av plats.

Hade velat haft honom närmare mig så att jag kunnat besöka honom när jag vill.



Ja det är svårt när man träffar nya människor och hålla kontakten med dem man haft ihop det med.

Jag kan nog tycka lite lika där faktiskt.

Men alla är olika :-)





Kollar du hockeyn på plus?







2009-03-25 @ 20:51:47
Länk: http://middemadde.blogg.se/
Cecilia

Urk... hockey är sååå trist (A) Fast roligt att spela!



Jag skulle ställa henne mot väggen om jag var du, fråga vad hon sysslar med. Jag tål inte sådant där, blir bara vansinnig :P



Jo du har rätt, man kommer inte alltid vara ett offer. Jag kommer alltid ha men efter vad som hänt, jag kommer alltid behöva leva med det. Men jag behöver inte alltid vara ett offer, för jag vill inte vara det. jag vill vara en överlevare, inte ett offer

2009-03-25 @ 21:40:14
Länk: http://blocked.blogg.se/
Skogshuldran Titti

Forts. på kommentar hos mig: Så otroligt genomskinligt av henne, hon hade inte rent samvete!

Jag är som du, hälsar, men om de tittar bort är det ju ingen ide att hälsa i väggen...

2009-03-25 @ 22:27:41
Länk: http://skogshuldran.bloggagratis.se
Barnens hjältar

Det var en lång match för er idag..tyvärr förlorade Frölunda hemma 2-2 i matcher där. Grattis till finalplatsen..

2009-03-25 @ 22:37:12
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: