Fredag HELA dagen

Datum: 2009-03-06 Klockan: 11:56:34 Kategori: August/barnen/Autism

å LEDIG...

Ska snart hämta min lilla juvel... ska bara ringa rektorn...

Sonen har pratat lite konstiga saker här så nu ska vi ta reda på om det ligger något bakom detta eller om de bara är sånt som barn pratar om...

Vill nämligen inte rota i de han säger genom att fråga honom OM de inte ligger något i de han säger... Tycker vi kan vänta lite med de...

RINGA va de. De e alltid något att ta tag i.



Kommentera här 9 st

Kommentarer
Ninni

Hej...min tauering finns på bloggen..jag har bara en. Gjorde en för ca tio år sen..men den var nu blekt och ganska liten.

Jag har gjort en cover-up så den jag har nu är betydligt större och snyggare!!



ha en skön fredag..kramen



Du verkar ha en fin på armen!!

2009-03-06 @ 14:14:13
Länk: http://ninni.blogg.se/
Ninni

Kanske kan vara svårt att hitta bilden den ligger under inlägget Åhh Fyy!



Vi har varit på Tatoo exclusive i KD

2009-03-06 @ 14:16:49
Länk: http://ninni.blogg.se/
Jennie

Är du typ min stalker=)? Du är nog den mest patetiska människa jag har haft med att göra... du måste verkligen skriva till alla som jag har med att göra va=) Lilla (gamla) tant, skaffa dej för fan en hobby eller något, framför allt, skaffa ett utseende som gör att man kan respektera dig, i alla fall lite=)



trevlig fredag=)

AnnelieH

Så gör bara en klok föräldrer. En oklok förälder köper sina barns berättelser med hull och hår. Du är klok, kram!

2009-03-06 @ 14:30:00
Länk: http://annelieh.bloggagratis.se/
Annica

Skönt med en ledig dag. Hoppas du får tid att hämta nya krafter.

Nu sitter jag i bilen på väg ner till Stockholm. Skönt att kunna blogga samtidigt!

Hoppas du får en bra fredag!

2009-03-06 @ 14:54:26
Länk: http://anja72.blogg.se/
Jennie

Ta in på ett ålderdomshem, du skulle passa där emd alla skvallriga, gamla nuckor=)

Tuff tant som inte pubilicerar kommentarer...verkligen=)

Jennie

Vet vad en nucka är...skillnaden på dig o nucka är väl kanske att du betalar skatt =)



jag publicerar alltid kommentarer till enb örjan, men du började bli äckligt scary med dina konstanta kommentarer så valde bort dig helt enkelt. Dessutom stod det ju inget vettigt i kommentarerna utan snarare "jag håller med" ... sånt skit som ingen bryr sig om=) Du däremot publicerar inte kommentarer för att du vet att kommentarerna stämmer och att du inte vill att folk ska få för sig att du är ett "koko" =)



För mig är du bara en patetisk +40-tant med för lite att göra=)

Anonym

Men kraken är du inte 40+ ?? oj vad illa. Hoppas verkligen du inte åldras mer utseendemässigt de närmsta åren för då kommer du verkligen smälta in bland dina pensionärer=)

Ninni

Usch nu blir jag mörkrädd vilka otäcka kommentarer du fått...



Jag vet inte vad tatueraren heter dessvärre..han presenterade sig säkert men det var väl in genom ena örat och ut genom det andra..haha



Jag ser bara ena armen på dig på kortet..hihi



Ha en go fredagskväll..kram

2009-03-06 @ 15:49:29
Länk: http://ninni.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: