Ja visste de....

Datum: 2009-03-20 Klockan: 14:52:35 Kategori: Allmänt

.... Daniel Da Silva skiljer sig.....efter sju månader.

Kan inte säga att ja blir chockad.

Kan de bero på denna skönhet?





************************************

Om ni inte har läst Magdalenas bok rekomenderar jag den. DET SKA BLI ETT SANT NÖJE ATT DÖDA DIG

**************************************************************************


Nu ska ja vila. Nu ska ja lyssna på min kropp. Jag blev sjukskriven och de blev itne som ja tänkt mig utan på heltid ett tag framöver. Med tanke på min situation så var de väntat. Med tanke på mina tankar var det ännu mera tänkvärt att de faktiskt blev så.

Nu får ja ta tag i vilan å att återhämta mig för att kanske mera lagomt återgå till livet.

******************

Nu har mina barn åkt iväg. Jag hoppas de ska få en underbar helg hos sin faster å farbror samt de två kusinerna. Ikväll blir de nog Lets dance för vår del å tända ljus å mys i soffhörnan. UNDERBART de. Nu tror jag att jag ska ta maken med mig ner på stan å kika lite. Kanske man skulle orka de.... få lite luft å kanske få köpa den där goa morgonrocken att mysa lite i???? mmmm nice nice.... vi får se.

Va har ni för fredagsplaner?

   

Längtar efter sommaren å värmen nu...




Kommentera här 5 st

Kommentarer
CAT

Men gud så SKÖNT för dig gumman!!

Du behöver verkligen få ta igen dig och samla tankar och ork för det behöver du och du behöver styrkan att orka vidare!!

Hur länge får du vara hemma?

Många kramar till dig!

2009-03-20 @ 15:28:26
Länk: http://catmalou.blogg.se/
Annette

Uff var verkligen inte kul att höra att det inte är bra nu.. Hoppas verkligen att du får bara kärlek och värme nu för det behövs vid sådan tillfällen. Sänder en varm hälsning härifrån i alla fall och håller tummarna att du får börja må bättre. Förstår precis hur det är, även om man inte någonsin kan sätta sig in i en annans känsla och orsaker. Men man vet hur det känns när ingen förstår. För man har trots allt inte en gipsad fot och inte ens huvudet är ju gipsat :S



Ta hand om dig!!

Varma kramar frånmig!

2009-03-20 @ 16:10:30
Länk: http://arom.blogg.se/
Susanne

Hejsan!!!! Inte kul att vara sjukskriven, men ibland måste man. Ha en bra fredag. Kram Susanne

2009-03-20 @ 16:24:25
Länk: http://vejers.blogg.se/
soffie

ta hand om dej å vilka vackra somriga bilder du visar åå jag längtar tills jag ska fixa iordning mina balkonger,

den boken har jag läst å jag fick en helt annan bild av henne efter det,

må gott

2009-03-20 @ 17:48:51
Länk: http://soffie69.blogg.se/
anne

Det var väl bra att du blev sjukskriven på heltid! Hur länge?



Jag har ju bloggdejtat idag och i kväll ska vi äta av laxen som jag köpte idag. Misstänker att jag somnar i soffan innan omröstningen av Lets Dance är klar...

2009-03-20 @ 17:52:09
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: