Jag tar kvällen....

Datum: 2009-03-16 Klockan: 21:10:48 Kategori: Fåglar

Kroppen säger NEJ NEJ NEJ.... å ja inser att ja måste lägga mig.

Jag har sett Familjen Annorlunda å skrattat å förfasas som vanligt.... de e härligt å se programmet.

Lämnar mina åsikter för ett annat tillfälle....


,,,,,,mmmmmm,,,,,,,,,, en karl i kalsoner gick förbi.... wooohooo.... mmmm nice.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Listan:

Hjälp mig att orka ytterligare en dag
Hjälp mig få fram det jag faktiskt måste imorgon
Hjälp mig se saker så positivt ja bara kan
Hjälp mig LYSSNA bättre på kroppen

Jag är tacksam för att jag gjorde schemaväggen
Jag är tacksam för allt idag.... glädjen i att få må ganska bra

Jag är stolt över det jag åstakommer
Jag är bra på att stå på mig och visa vem som har rätt,, att jag inte ger mig och är för snäll
Jag orkar mycket mer än somliga tror
Jag är underbar vet ni de???

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Min fågelunge.... så fin...


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Afrodite

Ja, jag tror dig i alla fall! =) Du är övertygande!

Lycka till med morrondagen; lyssna och våga! kramiz

2009-03-16 @ 22:31:25
Länk: http://afrodite.blogg.se/
matilda

Sv: Man ska vara ärlig men i den utsträckningen att man är medveten om att man har medmänniskor runt sig :)

2009-03-16 @ 22:37:30
Länk: http://elitecyclist.blogg.se/
Lena

Hoppas du fick en fin kväll!



Din fågelunge är vacker :)



Kram

2009-03-16 @ 23:22:43
Länk: http://lenakald.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: