Lugnet sänker sig

Datum: 2009-03-20 Klockan: 19:35:53 Kategori: Allmänt

Daniel å jag åkte ner på stan på eftermiddagen. Jag behövde efter mitt läkarbesök till apoteket. Vi kikade runt lite och införskaffade lite annat oxå. Jag hittade bla så fina shorts till grabbarna men köpte bara till min äldsta till att börja med.... Daniel köpte sig lite strumpor å kalsonger med Färjestads logga... hi hi hi ..... KOLLA STEFAN!!!!! ( http://jalonen.blogg.se )

PS.... tänk er Stefan gå på TIMRÅ med FÄRJESTADS kalsonger... jeansen med häng så kallingarna syns hi hi hi hi... en syn de...



Daniel fick även en skitsnygg t shirt. Själv köpte ja mig lite strumpor å så tyckte min man att jag behövde en ny fin morgonrock nu när ja skulle vila...





Så de känns skönt... vi köpte även lite goda ostar... mmmm.

Sedan blev vi faktiskt utbjudna av Daniels föräldrar på lite mongolisk mat.... SÅ gott.... Så vi har precis kommit hem å nu står Daniel å förbereder den sallad de ska ha med sig imorgon på simtävlingen....

Det blir snart Lets Dance här ska bara gå å tända lite ljus...

NJUTA



Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: