Nu säger jag GOD NATT

Datum: 2009-03-29 Klockan: 22:50:12 Kategori: Allmänt

Å imorgon ska ja vakna upp till en ny dag å NYA MÖJLIGHETER.

OM ja råkar må lite illa när ja vaknar ska ja genast tänka att ÅÅÅÅ va bra idag kommer ja spy.... det gör säkert att jag går ner några kilon i vikt. Nya möjligheter.

OM jag får ångest ska ja tänka ÅÅÅÅ va bra att jag får ångest det gör att min kropp kommer strejka och jag kommer få sån panik att jag kanske hyperventilerar å jag tuppar av å slipper resten av min dag. Nya möjligheter!

OM någon förälder tycker att min son är jobbig ska ja TACKA denna för att jag ÄNTLIGEN fick veta att jag inte har uppfostrat honom å genast se det som att han förstör för alla andra barn å ska nog fixa ett byte till en annan skola så denna förälder får som den vill. NYA MÖJLIGHETER ÅÅÅÅ va POSITIVT!

OM jag är trött ska ja genast tänka ÅÅÅÅÅ va tur jag har som är trött då får ja ju veva upp ögonlocken så ja inte somnar bakom ratten när ja kör mina barn till skolan.... å sedan kan ja sova resten av dagen så får de klara sig ensamma. För SÅÅÅ trött brukar jag vara. Å det är POSITIVT å en NY möjlighet... ja brukar sällan krocka....

OM jag inte har någon matlust imorgon ska ja genast tänka att det var ju en möjlighet.... jag behöver inte laga mat å de är ju tur eftersom jag inte har någon mat hemma, jag slipper ut å köra eftersom ja e så trött och jag behöver inte få panikångest eftersom ja inte behöver gå ut å svälter jag så överlever jag kanske inte å då slipper andra ha sån förbannat magknip över att just jag e så irreterad på folk som inte förstår hur andra kan ha de....


IRONI.... eller en möjlighet att se nya saker??


********************************

Jaaaaa ja blir ARG.... å LEDSEN.

MIN LISTA på fullaste allvar.

Hjälp mig imorgon att vakna till en dag som jag klarar av
Hjälp mig hitta livet och det som är positivt

Jag är så tacksam till ALLA er som åtminstonne försöker förstå.
Jag är tacksam över denna dag... JAG har klarat av den å jag har mått ganska bra

Jag är en som klarar att lösa problem
Jag vågar
Jag duger som den jag är
Jag kan njuta av de lilla
TACK August för att du får mig att TRO på framtiden




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Susanne

Godmorgon!!!! Jag hoppas du mår lite bättre idag jag önskar så att du ska må bra! Ha en bra dag, du finns i mina tankar. Kramar Susanne

2009-03-30 @ 07:29:32
Länk: http://vejers.blogg.se/
Skogshuldran Titti

God Morgon!

Ville bara tala om att jag inte publicerade dina senaste kommentarer, för jag tyckte att de speglade en för privat del av dig. Vi ska måna om varandras integritet här på bloggen, tycker jag.

Ha en bra dag!

Kram!

2009-03-30 @ 07:48:00
Länk: http://skogshuldran.bloggagratis.se
Annica

Therese det här är något för dig!!! Kolla upp det här!! Jag lovar att det kommer att vända din negativa spiral!! =))



SecretDVDRip" rel="nofollow">http://thepiratebay.org/torrent/4722924/TheSecretDVDRip



eller läs boken The Secret



2009-03-30 @ 09:07:49
Länk: http://spoile.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: