Robinson....

Datum: 2009-03-21 Klockan: 21:44:38 Kategori: Allmänt

Då va Robinson igång..... å ja har inte sett detta sedan de gick i SVT.....

Det blir väl som vanligt... den som intregerar mest vinner inte överlevaren. Men ändå gillar ja programmet. Det finns de där man gillar å sedan de man kan reta sig grön på. Som hon som direkt tar komandot å bestämmer sig för att INTE bo i huset... NOLL där uppe i skallen... hon glömde högvattnet ha ha ha.... ibland undrar ja när de gnäller att de e så jobbigt å tungt. De vet va de söker till.... men ändå tror de att de ska till vita sandstränder på SEMESTER...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Erik i Robinsson.. sorry de va visst några som hette de men han med ROSA tuppkam... alltså.... tankarna för mig till Helsingborg å en viss kille som ja SAKNAR så mycket.... FAN M!!!!!! Hör av dig du vet var ja finns å nå....Den dialekten gör mig KNÄSVAG!!!!!!!! Å ja saknar alla våra samtal. Du känner mig utan å innan å du vet va ja går igenom.





^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag har snusat på Alexander någon timma... underbart de där små luktar...mmmm..... Underbart att mötas i dörren av en nybliven mamma som e så nygg å fräsch!!!! De lyser om dig Annica å du e skitfin....

De va ju kul å träffa Elinan.... å att Johanna kom förbi.... har inte sett henne på flera år å hon är ändå GUDMOR till min August. Ja Elina å Johanna för å va exakt ju... Pontus skulle ha varit men han vägrade.... Dumma han...

Det va skönt att åka ut lite även om de blir lite kluvet av saker ja inte vill gå in på här men ja de e avkoppling att sitta i bilen å lyssna på favvolåten om å om igen å sjunga med som värsta rockartisten ;-D.... IDOL here I come....

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^



Färglösa jag i min nya morgonrock... visst e ja färglös som använder ROSA ;-D



Kvällens outfit..... Jäkligt färglöst... VITT



Sexiga ben,,, säger både min man å andra ha ha ha.....

Jodå så sant som de e sagt.

^^^^^^^^^^^^^^^^

Listan

Hjälp mig klara ytterligare en dag i vilans tecken
Hjälp mig känna glädje i det lilla

Jag är tacksam över denna dag. Att jag har njutit av ensamheten utan att lida för mycket av just detta
Jag är så tacksam för de möten jag har

Jag är nöjd med det som är
Jag är ärlig
Jag visar uppmuntran till andra
Jag är jag och det duger långt

Kommentera här 5 st

Kommentarer
vampireslave

jobbsituationer kan vara riktigt knäckande. hoppas du finner någon form av utväg i det hela. själv skulle jag oxå gärna byta arbetsplats. innan jag fick krypet sa jag till alla att jag skulle använda mammaledigheten till att fundera över vad jag vill bli när jag blir stor, haha. har insett nu att jag nog aldrig kommer bli stor... jobbfrågan består dock ändå! =)

2009-03-21 @ 22:15:39
Länk: http://vampireslave.bloggagratis.se
*Jenny*

Hej.

Har du blivit av med hon som skrev så elaka kommentarer?

Jag såg också Robinson, och fastnade direkt =)

Kram

Lena

Tack vännen för att du lämnar avtryck inne hos mig. Hoppas du och familjen får en underbar söndag.

kramis Lena

2009-03-22 @ 00:35:54
Länk: http://aforia.blogspot.com
Kattis

Godmorgon!

Vi klarade oss från sjukan, hon hade nog inte det utan det var baara en reaktion av tabletterna.

Ha en skön söndag!

KRAM

2009-03-22 @ 08:34:40
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Anonym

Du...Ge inte efter för negativa kommentarer och skit! Du är varken färglös eller trist och då ska du heller inte kalla dig det. Inte ens på skoj! Basta!



Kram på dig!

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: