Solen lyser med sin frånvaro

Datum: 2009-03-16 Klockan: 10:11:45 Kategori: Allmänt

Men jag vaknade utvilad. Det är så skönt. Å det trots att jag haft både KATT, gubbe,, unge med en hög elefanter i sängen. Elefanterna va nog värst att sova ihopa med ;-D men de trodde itne August på ett ögonblick ha ha ha....

Bilen fick sig en automattvätt eftersom de är milt men lite ruggigt så man inte direkt står ute å tvättar. Jag har även handlat de viktigaste å det är så skönt när affären i stort sett är tom. Å att jag fixar de själv. Det är ju så sent sedan när Daniel kommer hem å man ska köra barn på olika aktiviteter.

Jag har även gått en rejäl promenad med stavar å Isak så nu e han skitig å ja e nöjd å dammsög för att sedan bestämma att nu kan ja VILA.

Jag har även köpt lite material som ja ska börja fixa iordning för August schema vägg.... ska leta bilder att plasta in snart, men va tvungen att ha lite tjockare papper osv...



JO ja måste ju bjuda på en bild på den man ja sov med i helgen oxå...



PEPSI


********************************************************************************************************************

Jag vill även bjuda på bilder från min systers sovrum... gud va bra smak hon har.





De blev bara sååå SNYGGT...

Nu ska ja vila.... å leta bilder.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
*Jenny*

Håller med, din syster har väldigt bra smak.

Ja, tänk om vi bodde så nära, då hade vi kunnat simma tillsammans =)

Jag bytte aldrig, är jag dålig imorgon får jag ta smällen, har ändå tre flexdagar kvar !

kram

Mindy

Önskar dig en skön måndag.kram

2009-03-16 @ 11:36:08
Länk: http://blondis81.blogg.se/
PerNilla

Vad fint din syster har det =)



HUr är det annars med dig? Kram

2009-03-16 @ 12:12:27
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: