Sov gott....

Datum: 2009-03-07 Klockan: 22:30:18 Kategori: Kropp å själ/ADHD

... jag ska försöka.

Sova gott.

Önskar att jag mådde bättre men ja ska kämpa.

För morgondagen ber jag om hjälp med att orka, att få vara pigg. Utan värk och att jag får vara glad. Slippa vara så ledsen och känna att det är hopplöst.

Jag är så tacksam över det jag har. Tro inget annat. Bara för att man mår dåligt behöver det inte betyda att man inte är tacksam över det man har och att man värdesätter det. Jag är tacksam för mina barn och mitt hem och min man. Mina djur och mitt jobb och de nära å kära jag har. VARJE dag visar ja tacksamhet.

Jag vore bara lite mera tacksam om inte alla saker hände på en gång. Så man fick chansen att orka.

Alla kan inte le varje dag och allt i livet är inte enkelt å lätt. Vissa får mer av vissa saker än andra. Jag tror att alla får lika i slutänden men just nu hopar sig vissa bitar ihop sig.

Jag anser inte att jag inte kan eller inte är stark. Jag är en kämpe.... annars hade jag förmodligen inte varit där jag är idag med alla dom runt mig som faktiskt är gad att ha mig i sin närhet.

Men även om man är stark så betyder itne det att man får kämpa och att man tycker det är tufft.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Liene

håller med dig om att alla i slutändan ändå får lika mycket av allt. men ändå känns det ofta orättvist att vissa saker ska man drabbas av.

Hoppas du snart mår bättre:) det är iaf bra att du kan hålla vid positivitet, inte bara negativa tankar.

2009-03-07 @ 23:11:29
Länk: http://lienes.blogg.se/
Kattis

Ja, ett tag pusslade jag massor.

Detta var lite knepigt pussel, 1500 bitar, så jag tror ju hela tiden att det fattas massa kantbitar, hahaha.

Ha en skön dag!

KRAM

2009-03-08 @ 07:17:12
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Malin

Vad det än är som är jobbigt, hoppas jag att du hittar en lösning på det snart. Man orkar ju inte hur mkt som helst, till slut rinner bägaren över! Kramiz M

2009-03-08 @ 08:24:38
Länk: http://tidsoptimistens.blogg.se/
Kattis

Åh, du jobbar.

Ja, när jag pusslar så går jag därifrån när det börjar se ut som om det fattas en del.

Men nu påminde du mig så nu ska jag upp och lägga lite.

KRAM

2009-03-08 @ 08:57:49
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: