THE list.... hrm LISTAN

Datum: 2009-03-20 Klockan: 21:40:58 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Då kommer den med dunder å brak,, blixtrar å dunder.... å SEDAN ska vovven ut å SEDAN ska ja lägga mig med min bok om krimmarna uppe i Sundsvall...


^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Hjälp mig att verkligen vila,,, jag menar får ja lite lite energi nu kommer ja börja grejja.... hrm byta gardiner verkar väldigt lätt hänt att ja tar tag i direkt helst NU... HJÄLP MIG LÅTA BLI
Hjälp mig stå på mig,, ingen annan förstår ändå hur skit du mår

Hjälp mig VILA å sluta ha dåligt samvete

Jag är tacksam för alla er som finns där!!!!!!!! Som försöker förstå för ni finns ju å de e ja så glad för
Jag är tacksam för min underbara man å våra barn som e de bästa vi har
Jag är tacksam för att jag får den vård ja behöver å att de TROR mig

Jag är duktig på att lyssna till min kropps begränsningar
Jag bryr mig inte om att andra tycker att jag är ynklig
Jag är stark och jag ska fan visa detta på mer än ett sätt
Jag är en kämpe och mitt liv ska gå ihopa...
Jag är en livsnjutare




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Stefan

He he he...det är ju bara 2 år sen karln flyttade, så det är väl dags att hon får bli ensam ägare även i papperen.

Du måste förresten läsa igenom mitt avslöjande reportage i bloggen ;-)

2009-03-20 @ 21:52:54
Länk: http://jalonen.blogg.se/
anne

Vet du. Jag funderade på en sak. Du är i behov av att vila, det verkar som att vad du än gör, så är det svårt för dig att få till denna vila. HUR vilar du? Inte för att jag kan eller vet något om detta, men jag tänkte att du kanske är i behov av annan sorts återhämtning och lugn & ro än du ger dig på, det kanske inte är inaktivitet och sömn, utan något annat? Vad tror du?

2009-03-21 @ 09:33:46
Länk: http://annnne.blogg.se/
litentanta

Jag minns den där tiden själv, det var så svårt eftersom att stressen ju fanns inuti kropp o själ så oavsett vad jag än gjorde så fanns den ju kvar... Det som gav mig mest lugn o ro i själen var mina små promenader, funkade i byn men gör bara att jag känner mig än mer onyttig = mer stressad här i stan... Här är ju alla på väg nånstans, en annan bara fördriver tiden liksom, men faktiskt, att äntligen fått komma tillbaka till jobbet, även om det bara är låssasjobb, har gett mig känslan av att jag också förtjänar min dö-tid... (sen att jag kör på så ini helvete att jag är totalt slut på jobbet ger ju kroppen den illusionen att jag faktiskt gör nytta, o då "får" man ju vila efter... jante-lagen är stor inom mig..)



Hoppas du hittar din egen väg att få den där lugna tiden för dig själv, tror att man får leta sig fram till det som passar en själv bäst, vi är ju alla olika..



2009-03-21 @ 12:16:06
Länk: http://litentanta.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: