Tisdag å vinter i sin bästa skrud

Datum: 2009-03-24 Klockan: 09:01:30 Kategori: Allmänt

Igår kväll började snön falla för att lägga sig kvar på marken. Idag vaknade man upp till ett soligt landskap....

Jag börjar känna mig redigt förkyld å har sovit hemskt i natt men upp ska man med barnen i alla fall.... å nu är dom iväg, jag har varit ute en stund å lekt med Isak som va galet glad i snön å var tvungen att rulla sig lite extra precis innan vi gick in.... :-D

Jag har precis tagit mig en varm dusch men inser nu att jag får lägga mig igen. Ska läsa lite å vila. Kroppen är helt slut och jag ska bara byta tvätt i maskin.

Blir så trött...... såg något ja inte skulle ha sett å ja blir så förbannad.... att folk ska gnälla på allt. På precis allt.... Måste visst tro att de e perfekta själva tror ja visst... Jag behöver inte sådant där å ändå så retar ja mig som fan.... Jäkla människa.



Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: