Inget internet.....

Datum: 2009-05-02 Klockan: 12:07:37 Kategori: Kropp å själ/ADHD

.... tur ja har mitt mobila med. De tar ja till nu, en liten stund.

Ska strax börja med lite mat. Känner mig ganska pigg så ja orkar grejja även om ja gör de i små portioner. Mina mediciner gör att ja fungerar bättre än på länge.

Daniel fixar på våra toaletter å lilla toan e i stort klar.... ja har inrett lite å bilder lovr ja senare.

Själv tvättar ja å grejjarr med alla vintersaker å annan tvätt så lite är undan när jag ska in till sjukhuset igen för min operation. Många funderar ang denna operation å det är inte pga den ja mår dåligt. De beror på annat. Men de ska bli skönt att få de gjort. Det är en gyn operation. Mer detaljer spar vi så ingen mår illa,,, eller??

Dagarna fylls även av sol å vi njuter.... vi grillar å barnen e ute. Vi njuter av en lugn helg helt enkelt å den behöver vi nu. På måndag börjar Daniel ny kurss i skolan, den sista sedan är första terminen klar.

De har gått fort.

August fick tid för utredningsstart.... ja de e sant. På MÅNDAG så ja fick ställa in. Men just nu får de vara så. Skolan för hösten e ju klar å jag får nya tider senare i maj eller Juni... de känns bra.

Jag orkar inte med så mycket folk å samtal osv just nu så tro inte att ja väljer bort någon men ja går igenom mycket nu å måste ta lite lite i taget.

Kommentera här 5 st

Kommentarer
ina

hej, Tess, rara flicka! gyn operation låter inte spännande. det andra du mår dåligt av är ännu sorgligare. när det är själen som mår dåligt, då finns det inga ingrepp som kan ge bot, bara du själv vet och kan fixa detta på något sätt. jag tvingar inget från dig, jag vet hur jobbigt det känns att behöva ta emot frågor och försöka svara på allt, så folk blir nöjda eller sluta oroa sig i onödan. jag har själv fått en massa frågor under tiden jag vara borta från arbetet. det kändes inget vidare. just då man ville vila och flyta bort från allting. samtidigt som det var lika dåligt om de inte brydde sig. för mig spelar inte roll om du svara på en gång eller om flera veckor, jag finns här. inte dagligen för det orkar jag inte men jag tänker på dig mkt ofta. det är mer än det jag skriver faktiskt. kram, vännen! när vi båda mår bättre då ska vi ringa till varann, har jag tänkt. Hörs!:)

2009-05-02 @ 13:14:59
Länk: http://iinnaa.blogg.se/
Kattis

Här har det solats mest hela dagen.

Man får passa på att njuta. Ikväll blir det grillning och massa smarr tilld et.

Vila upp dig nu till måndag så du orkar.

Massa kramar

2009-05-02 @ 16:34:33
Länk: http://kattis11.blogg.se/
britten

hoppas op går bra...och jag hoppas du ska få må bra annars också....vet inte vads du går igenom men försår att du har det jobbigt..många kramar av omtanke får du från mig

2009-05-02 @ 17:16:27
Länk: http://pyrobritt.blogg.se/
Kattis

Igår var vi så sena med allt så det blev pizza, annars grillar vi mest hela sommaren.

2009-05-02 @ 17:23:58
Länk: http://kattis11.blogg.se/
Ninni

Hej skönt att du verkar må lite bättre. Vädret spelar säkert stor roll också det har ju varit några ljuvliga dagar.



Men idag är det lite småkurigt här faktiskt.vi tog en sväng ner till sjön men vi vände snabbt hemåt.



Lycka till med operationen..kram

2009-05-02 @ 17:30:26
Länk: http://ninni.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: