Kvällen sänker sig

Datum: 2009-05-02 Klockan: 17:39:11 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Å jag e sååå trött. Sömnen fungerar inte riktigt. Vet inte om ja är övertrött på något vis. Kan inte koppla av å sova. Igår va ja pigg men inte idag å magen har gett upp IGEN. Så de tar ju en hel del. Men för övrigt tycker ja att ja mår bra. Jag har orkat en del saker å det gör mig så tacksam. För jag har legat å vilat tillräckligt sista tiden. Varit helt ur funktion så nu behöver jag göra lite. Jag måste börja bygga upp kroppen igen för den e inte med alls. Ryggen värker bla.... men när ja rör mig blir de faktiskt bättre så hopp finns ju.

Daniel grejjar ni på stora toan å vi var ute med hans föräldrar i skärgården innan. Alla festade på glass men ja vågade inte. Men Daniel har köpt mig en glass ja kan ta till robinson sedan. En MAGNUM,  gott men FÖR dyrt. Inte klokt 22 kr för en glass....

Ska grilla till kvällen å de blir lite olika saker då vi helt enkelt tog de vi hade. Rensar frysen kan man säga. De blir kyckling lax å hamburgare. Skulle tro att alla kommer bli mätta.

Bilder kommer snart på badrum å lite annat ja vill bjuda er på.... å ja e oxå tacksam för alla läsare som väntat på mig.... å jag säger som de är just nu orkar ja inte läsa bloggar men ja besöker er å ja läser lite här å där å ja lovar att ni finns i mina tankar å jag e tacksam för alla fina kommentarer som sagt... fortsätt ni....

Just nu e de en underbar vardag här hemma... barnen är hemma å vi njuter av mat å varann.... 

 

PUSS på er!!!!

( bilden är gammal... inte lika gammal som ja men nästan ;-D )

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Jag har så mycket att vara tacksam över. Därför sitter jag här nu. Jag är tacksam för att livet har återvänt. TACK vare så många som hjälpt mig. Jag vet inte ens HUR jag ska visa detta så alla förstår. Men alla ni... tack... även ni som inte läser. Sista veckan har ja fått så många svar som ja behövde. Som gjorde mig starkare även om de va tufft just då. Jag har fått så många insikter som gjort att jag SÅG å SER. Jag hoppas kampen ska ge det ja så länge sökt inom mig själv. LUGN.



Nu har ja lämnat mycket bakom mig å ja tänker låta det vara där. Nu ser vi framåt.



Kommentera här 12 st

Kommentarer
Junitjej

Så skönt att se framåt. En stor kram till dig!

2009-05-02 @ 17:55:30
Länk: http://junitjejen.se
Pernilla

Klart jag tänker på dig, vill ju du ska må bra, men som du skrev.. Se framåt å lämna det andra bakom dig! Ibland vet jag att det kan vara svårt, men det fixar du, jag tror på dig!! :)



Kramar från mig

2009-05-02 @ 18:05:27
Länk: http://anderspernilla.blogg.se/
Elina

Moster, du måste lova att operationen går bra!

Förstår inte riktigt vad det är för någon men, det måste den för om några veckor kommer jag hem till dig, och du?

Hälsa Agust att jag kommer när han fyller, för det är väl början av juni?

2009-05-02 @ 18:44:40
Länk: http://elinaapettersson.blogg.se/
Susanne

Godkväll!!! Förstår att du är trött, själv är jag helt slut vet inte varför men man sover ju inte helt bra på natten vaknar forfarade och hör svärfar ropar på mig. Ha en bra lördagkväll. Kram Susanne

2009-05-02 @ 19:14:20
Länk: http://vejers.blogg.se/
Johan

Ja, det är helt sjukt vad glassar och annat har blivit dyrt på senaste! Jag kommer ihåg när en Magnum kostade 13-14kr... men den tiden är nog förbi... =/



SV: Det är inga problem =) man stöttar ju de som har det lite jobbigt vetdu =) ibland kan man inte göra något, men det behövs inte alltid. Det räcker med att bara finnas där =)



ja, jag tränade hockey när jag var yngre, men inte nu längre. Nu är det goalball som gäller =) målet är paralympics! =)

Men jag älskar hockey och är leksing tills jag dör! =)



Jag bor typ i Linköping, inte riktigt, men nästan. I Skänninge, om du har hört talas om det? =P 3 mil från Linköping typ... och du då? =)



Kram

2009-05-02 @ 21:28:30
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Ramnissan/E-C

Så underbart att läsa att du känner att livet börjar återvända igen!

Jag har tänkt mycket på dig men inte riktigt hunnit med att läsa bloggarna jag följer sista tiden.



Jag håller tummarna för att operationen går bra på Måndag och att du nu kan ta dig vidare på din stora resa som du verkar genomföra just nu. Jag hoppas också att målet snart är nått och att du kommer fram starkare och mer hel än du varit. :)



Ha det gott!



Kram

2009-05-02 @ 22:10:55
Länk: http://ramnissan.se
Kattis

Det blev en helt suverän middag.

Vi satt ute och njöt fram til Robinsom började.

KRAM

2009-05-02 @ 22:13:23
Länk: http://kattis11.blogg.se/
soffie

va härligt du skriver att du ser framåt igen å orkar det,Du har kämpaglöd å det är bra,

Kramar till dej å va fin du är:O)

2009-05-02 @ 22:58:58
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Barnens Hjältar

Härligt att du är så positiv!! GO GIRL!!

2009-05-02 @ 23:12:39
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
anne

Skönt att förstå att du i alla fall är hemma. Hoppas söndagen blir bra. Vi ser inte ut att få det lika soligt idag som igår...

2009-05-03 @ 07:19:25
Länk: http://annnne.blogg.se/
marma

Det är så skönt att se att du är med igen, även om du är trött. Det du skriver om att det gamla ligger bakom dig och ska där förbli - håller alla världens tummar för det!

Fortsätt blicka framåt - jag önskar dig all lycka!

Innerliga kramar/marma

2009-05-03 @ 10:16:03
Länk: http://marmagda.blogg.se/
*Jenny*

Hej vännen.

Blir glad av att läsa att du skriver att livet har återvänt.

Och förlåt att jag inte kommenterat på ett tag men jag har inte prioriterat datorn denna helgen.

Vill önska dig lycka till inför operationen.

Kramar

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: