Söndag....

Datum: 2009-05-17 Klockan: 21:44:59 Kategori: Allmänt

...och dagen är till sin ända. I alla fall för mig. Trött. Haft huvudvärk hela veckan men måste säga att vad mycket det gör när man känner sig starkare. Jag har klarat mitt onda huvud bra pga det.

Idag började jag med bullbak och köttgryta på förmiddagen. Jag väntade och finfrämmande från Timrå. Ja visst.... Stefan och Rickard skulle titta förbi när dom ändå passerade här efter en helg med hockey och Karlstad. NERVÖST. Jag blir alltid nervös för massa saker. Stefan och hans Annica har jag lärt känna här på bloggen och nu skulle jag i alla fall få träffa den ena hälften av dom.

Att vara nervös var ju bara sååå dumt för in kom två helt jättegoa killar på en liten kaffe paus innan de for vidare. Men Stefan var precis allt jag trodde. Och Daniel och han fann varann och nu blir det till att fara dit upp och förhoppningsvis se hockey ihop MINST. Samt lära känna varann lite bättre och få träffa varandras familjer och umgås. Det är något vi ser fram emot nu. JÄTTEKUL att man kan lära känna och hitta varann såhär via bloggen måste jag säga. Synd är ju att man bor så långt från varann...

En smärre chock fick jag dock under förmiddagen av annan karaktär som hade med min operation att göra men efter att jag pratat med jouren på sjukhuset och tiden fick gå så löste sig allt och vi slapp åka in.

Jag har sedan varit på Me&i party hos en fru till en av Daniels kompisar. Det var kul att se kläderna men jag känner mig mest utanför. Svårt det är att komma in som ny. Sedan är det så svårt med tjejer, de släpper inte in en känns det lite som. Kvittar hur jag försöker så jag gick därifrån besviken. Jag gick hem.... det gick bra. Men med lite tyngre steg än jag tänkt mig. Men ja vad gör man? Jag har lite svårt att hitta tjejkompisar men killkompisar har jag lättare att få  men det för ofta med sig förluster när de träffar en tjej. Och folk i almänhet har svårt för att man har killkompisar. Jag får ofta konstiga frågor ang det. TRIST.

Nej fy vilket trist inlägg.... kanske ska jag radera det direkt?

Nåja imorgon har jag en heldag i Karlstad att vänta. Ska bli mycket intressant.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Jonas

Jag gjorde oxå ett så där tråkigt inlägg nyss. :)



Gå in här om du vill bli veckans blogg, du har chansen att synas i en vecka för tusentals besökare hos mig... http://jonashsvensson.se/2009/05/17/anmal-dig-till-veckans-blogg/

2009-05-17 @ 22:53:17
Länk: http://jonashsvensson.se
marma

Som vanligt så nyfiken (långt ifrån det fula SKVALLERnyfiken) - vad gör du i Karlstad?

2009-05-18 @ 01:38:22
Länk: http://marmagda.blogg.se/
Johan

Ja, lite kul när man träffar och lär känna folk via bloggen sådär, men träffat någon jag bara har snackat med över bloggen har jag aldrig gjort...



Nej, träffa nya vänner över huvud taget är inget vidare lätt...

2009-05-18 @ 19:19:27
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: