Tröttis

Datum: 2009-05-18 Klockan: 19:33:06 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Äntligen fick jag tid att sitta lite här. Eller jag har inte ens haft tanken... jag har haft annat att tänka på. Massa annat.

Dagen har varit omtumlande och jag är helt slut. Men det har varit bra och nyttigt. Jag är dessutom så jäkla stolt över mig själv och det jag har tagit tag i idag och klarat av.

JAG KAN!!!

Men jag erkänner att jag var redig trött hela jag när jag kom hem och nu när August kröp ner och somnade och jag fick prata ur mig allt med världens bästa goaste syrra så känns det helt okej att vara ensam en stund. Daniel jobbar natt.

Vi hade i alla fall en lunch dejt idag. Och jag är så glad att vi mår så bra ihop. Jag är så lyckligt lottad som har honom. Han ger mig ork att leva VARJE dag. Att få somna och vakna med honom samt få dela vardagen med honom är så fint. Att se honom skratta när vi gör saker tillsammans och le mot mig är helt underbart.

Vi har alltid så kul ihop och det är väl helt underbart.



( bild: Daniel och jag i trappen upp till ovalen i Stadshuset i Stockholm. Vi har precis blivit man och hustru )

*****************

Utredningen har nu tagit fart och det känns bra. På måndag är dag nummer två och då kommer fler frågor att ställas samt att August kommer träffa både läkare och psykolog.

**************************

Jag ser på framtiden med helt andra ögon nu. Jag mår så mycket bättre och varje dag känns lite lite lättare. Tänk vad det betyder mycket att få rätt hjälp. Jag såg till att få hjälp och jag har tagit den. Nu kan jag bara se att det ska kunna bli bättre. Jag kan inte lova att tunga perioder inte ska återkomma men jag vet nu att man kan komma ut ur dom lite visare än tidigare.

Jag har gjort en resa och gör en av mina största inre resor just nu men jag har några själar med mig å jag säger TACK ni är guld värda.

Jag är STARK! Ingen kan trampa på mig.


Kommentera här 6 st

Kommentarer
Pernilla

Vad roligt att läsa ditt inlägg om att du börjar känna dig starkare och bättre, måste ju kännas bra =)



Här är det med bra med mig idag men det går lite upp och ner visa dagar men försöker ändå se det positiva i det mörka.



Ha en fortsatt fin kväll.

2009-05-18 @ 20:15:04
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
Jenny

Det är kul att läsa detta inlägg, eller kul, det gör mig glad, för du verkar må så mycket bättre nu.

Har inte ni varit gifta i snart ett år?

Jag kunde inte sluta skriva, men denna gång är jag inte snäll och bjuder in vem som helst, endast ett fåtal.

Kramar

Anonym

Bra att allt går i rätt riktning! :)

2009-05-18 @ 20:33:20
Länk: http://annnne.blogg.se/
Susanne

Godkväll!!! Ja nu har man varit på sjukan allt gick bra nu ger dom medicinen en chans till. Hoppas du mår bra. Ha en bra kväll. Kram Susanne

2009-05-18 @ 20:38:06
Länk: http://vejers.blogg.se/
soffie

va skönt att utredningen är igång och vad underbart att läsa dina sista ord,DU ÄR STARK!!!

kram

2009-05-18 @ 20:45:25
Länk: http://soffie69.blogg.se/
ilovemondays , ♥

Hej och välkommen till min blogg!

Här inne skriver jag om mitt 17 åriga liv och hur det är att ha det kämpigt i livet just nu.



Lämna gärna ditt avtryck!

2009-05-19 @ 09:27:40
Länk: http://ilovemondays.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: