Bikini

Datum: 2009-10-16 Klockan: 22:00:05 Kategori: Allmänt

Jag är ju tjejen som vill vara len.

Att vara just LEN är ett förbannat jobb. Jag förstår alla män som kör med trimmern och har lite skäggstubb. Sexigt som fan.... men inte är jag så sexig med trimmat hår på benen... inte på musen heller.

Men trist är det att RAKA,,, vassa rakblad krävs å massa jobb. Vax i all ära men de e knepigt själv dyrt som fan att lejja bort så nu köpte jag mig en LADY SHAVER.

En fin lila apparat för både dusch och utanför. Smidig att ta till lite här och där.

Två olika rakmunstycken fanns... samt en kam.

I bruksanvisningen fanns förklaringar. Den ena för BENEN den andra för ARMHÅLA samt BIKINILINJE...

mmmmm,,,,

Jo....

Kammen då?

Jo att trimma med.

Var fan trimmar man då? Jag läser med spänning vidare.

Joooo under armarna samt i BIKINIOMRÅDET

Bikiniområdet?

Var ligger det?

Är de månne det gräsplättområdet jag slår ner mig på med BIKINI på? Ska DET gräset trimmas? Eller vad ska trimmas? Man undrar? På stranden finns inget att trimmas... kanske VASSOMRÅDE i sjön där jag har bikini?

Jaaaa,,,, å man kan undra om killarna har en MAN SHAVER med trimmerkam som de kan trimma BADBYXEOMRÅDET med.

BIKINIOMRÅDE... va fan skriv att vill ni TRIMMA fitthåret så ta DENNA!

Å vill man raka så vassegod,,, ta hela MUSEN om ni vill.

Varför dessa omskrivningar... ut med språket.

Så imorgon ska jag testa,,, raka ÖVERALLT där JAG anser jag vill vara hairless...

^^^^^^^^^

Idol..... fan ibland hyllar juryn så udda. De gnäller på skitsaker. De är aldrig nöjda. Eddi... Rabbi va gryyyma,,, å jag gillar Nicklas som  de nästan knäckte,,, Kalle..... Erika.... Å nu WE ARE THE WORLD! Jag sitter med tårar i ögonen.... Allihopa är så mycket ödmjuka.... Å Rabbi vilken charmör... Å hör sen ANNA,, småkillarna e CHARMIGA!!!!!


Kommentera här 10 st

Kommentarer
Jenny

Håller med dig, juryn , speciellt Andreas är lite väl negativ i år !

Tack för dina ord, dom värmde. Jag hoppas och tror att jag blir en bra gudmor !!

Kram

marie

Idol var bra i går.Dom är allt bra duktiga.

Min helg är lugn. Vi har dragit till stugan och gör mest ingenting. Bara vilar o tar det lugnt.

Fortfarande lite duven i huvudetefter migränen igår...

Ha en skön lördag!

Kram

2009-10-17 @ 15:20:47
Länk: http://mariekjerulf.blogg.se/
Jayne

Sån apparat har jag... men oftast blir det ändå rakhyvel... tycker den är sidådär, om jag ska vara ärlig. Men men...

trimmade ben... ha ha ha ha DEN du!!!!



IDOL ja... visst är de duktiga de små liven... blir glad bara jag ser dem... att få ha dessa drömmar och få uppleva detta... så härligt.



KUL att du tänkte på mina grabbar... ha ha ha ha... De påminner om varandra också när det gäller rörelsemönster... mammakänslorna kommer fram. hi hi hi hi



En stoooooor kram till dig.

2009-10-17 @ 19:19:47
Länk: http://jayne.blogg.se/
simone

SV: Joo, alla är helt olika där, men det gillar jag, att de pratar eller så struntar jag i, bara sångrösten jag lyssnar på :D

2009-10-17 @ 21:08:02
Länk: http://fattybom.blogg.se/
Eva

Ha-ha, ja du är rolig du. Den dagen kommer nog aldrig när de vågar skriva ut i klartext vad de menar.

Kan bli lite less emellanåt på rakande och stubb :-( och det blir ju mer med åren, har jag märkt...

Sv: Jag hoppas jag inte var kort i tonen när du frågade om det där med slagruta. Det var inte min mening. Det är lättare att förklara om man kan visa samtidigt. Jag tror alla kan lära sig gå med slagruta, det svåra är att förstå vad det är man hittar. Jag har förstått att det finns en massa märkliga saker. Jag hade egentligen bestämt mig för att INTE ägna mig mer åt sådana här saker, eftersom det hänt så mycket märkliga grejor i mitt liv. Jag var helt enkelt rädd att dra på mig mer läskiga saker. Men trots att jag försöker "stänga av" varje dag så händer konstiga saker. Så nu har jag bestämt mig för att gå med i ett nätverk och lära mig mer, trots allt. Så jag kan hantera det som händer. Det otäcka är ju att min dotter drabbas också.

Oj, blev långt det här :-) Hoppas du har en skön lördagkväll. Vi hörs!

Kram,

Eva

2009-10-17 @ 22:14:34
Länk: http://detspokar.blogg.se/
Caroline, LINA FRANKღ

Förlåt för sent svar! Hoppas allt är bra med dig iaf och att du har haft en underbar lördag :-) Kramis!

2009-10-18 @ 00:11:36
Länk: http://carolinefrank.blogg.se/
Takai

svar;

men jag har dig där, lovar D:

2009-10-18 @ 00:51:34
Länk: http://takai.blogg.se/
Malin - Hockeyfruga

hihi japp, de är styrka i dom :) men ja har ju jobbat med de, så de är arbetsskada :D hade inte köpt dom om annars, ja behöver egentligen inte glasögon, tycker bara de är snyggt:P härligt att höra, här är finfint här med..lite trött hihi!



hahah typiskt.. bikiniområdet hahaha

2009-10-18 @ 09:44:29
Länk: http://mysunshinestory.blogg.se/
Barnens Hjältar

Orka raka :P

Hoppas du får en finfin söndag :-)

2009-10-18 @ 10:32:50
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Johan

Det ska ju låta snyggare, Tess =P



Jag såg faktiskt Idol i fredags, det händer inte varje vecka... Tyckte inte Camilla skulle åkt ut. Calle var inget vidare och Tove var också sämre tyckte jag... Sen hörde jag inte alla...

2009-10-18 @ 13:38:10
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: