Bolibompa å ungar.

Datum: 2009-10-21 Klockan: 18:57:09 Kategori: August/barnen/Autism

Frågade om vi skulle gå och borsta tänderna nu så han fick lägga sig... min August.

-Nej svarar han... Bolibompatjejen har sagt till mig att jag får vara uppe längre.

Han ser viktigt på mig från fotäljen han sitter och skruvar runt i....

-Har Bolibompatjejen SAGT de???

-JAPP!!! Så det får jag.

Jag har ringt en del samtal ang just August idag... och nu får jag nog ringa och ta ett snack med BOLIBOMPATJEJEN också, att inte hon bestämmer hur länge August får vara uppe ;-D

**************

Har kvartsamtal med skolan imorgon men jag hade ändå ett telesamtal med fröken idag och fick några saker bekräftade. Koncentrationen är inte som den bör vara. Alltså har även min kontakt på Team Autism fått ett samtal från mig. Nu ska han få tid till läkaren där. Vi måste komma tillrätta med detta.

Andra som har erfarenhet om medicinering vid Autism?

**********

Känns som om det aldrig tar slut och får vara lugnt. Varför får inte allt bara rulla på och vara just lugnt. Det ska dyka upp saker på himlen HELA tiden och som förälder ska man orka och bara hänga i. Jag är helt slut och vet inte var jag ska få kraft ifrån.

 


Bild: Min underbart härliga UNGE!

Om någon av de som tittar förbi här har erfarenhet av Autism och medicinering eller andra bra saker så lämna en kommentar. Jag vill veta allt. Har någon provat programmet VITAL på datorn?


Kommentera här 5 st

Kommentarer
soffie

guuu vilken härlig bild på din älskade unge,

Hihi bolibompatjejen hihi

min Nellie älskar ett program som går på onsdagar på bolibompa som är tecknat om vampyrer:O)

2009-10-21 @ 21:10:03
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Barnens Hjältar

Hej!



Det är inte autismsymtom som medicineras, koncentartionssvårigheterna hänger ihop med ADHDn. Både jag och grabbarna medicinerar för koncentrationssvårigheter och har gjort i många år så om du har frågor är det bara att ställa dem..

2009-10-21 @ 22:17:29
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
messan

Hmmm, Jag skrev en lång kommentar på din fina dekoration men nu verkar den vara borta.....

Blir så ledsen...kanske den försvunnit i cyberspace.

Önskar dig en bra dag iaf

2009-10-21 @ 22:22:35
Länk: http://www.jagochminms.blogspot.com
Viktoria ♥

sV: lycka till! :) ha en toppen dag du med =)

2009-10-22 @ 08:43:14
Länk: http://vickanss.blogg.se/
Mandy - Trashy Bitch

läget med dig i dag då?

2009-10-22 @ 09:35:32
Länk: http://mandyego.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: