Ego och frid.

Datum: 2009-09-28 Klockan: 10:25:01 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Just nu mår jag bra. Så skönt att säga JAG MÅR BRA.

Köpte lite fint...

 

Så därför blir de lite EGO bilder....

      
Bara kände att jag ville dela.

Att känna frid i kroppen och ett lugn är inget jag är van vid. Just nu känner jag frid. Jag är lugn. Kroppen fungerar. Jag tror jag börjar hitta en ballans. Jobbet gör mig riktigt trött men jag älskar mitt jobb. Jag trivs. Så därför fungerar det. Men jag tar bort mycket brus jag inte behöver. Det får inte matas in för mycket i tanken, i huvudet. Man kan stänga av vissa saker. Man måste inte ta in nytt hela tiden. En sak i taget och njuta av TYSTNADEN. Ta hjälp. Våga säga hur det är på riktigt. Just nu.

^^^^^^^^^

        

Dessa bilder är tagna ute på ett område som heter MARIEBERG. Där fanns ett stort sjukhus för psykiskt sjuka. Hela området var byggnader och avdelningar för just sjuka i sinnet och de var självförsöjande här ute. Idag bedrivs också psykvård men mycket är rivet. Något sjukhus finns inte. Bara en mottagning samt rättspsyk och några öppenvårdavdelningar samt annat som flyttat in på området. Lägenheter bla. Jag ÄLSKAR detta område med sin otroligt vackra natur. Bjuder därför på några bilder då jag varit där på förmiddagen.

^^^^^^^^^^^^^^

Bilen är besiktad. Ja vi fick två tvåor MEN inte pga av någon motorlampa som inte lyst nu... peppar peppar. Men givetvis läcker helvetet olja... och en styrled måste bytas ut. Denna bil gör mig GALEN men just nu skiter jag i detta. Den går, den rullar. SKA byta så fort jag får chansen. Måste bara sälja en husvagn först eller vinna pengar.

Nu väntas kvällsjobb men först biblioteket samt lunch hos världens bästa MAMMA.


 

 


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Mindy

Hej min vän.Så skönt att du mår bra & att du trivs på jobbet..Tror att höst mörkret kan göra en del att man kan känna sig deppig i bland..Hoppas att du får en skön måndag.Skoj med shopping,,fina inköp.Fina bilder du delar med dig.Ha en skön middag.kram

2009-09-28 @ 11:45:48
Länk: http://blondis81.blogg.se/
Eva

Skönt att höra att du mår bra :-)

Kram,

Eva

2009-09-28 @ 12:19:58
Länk: http://detspokar.blogg.se/
Malin - Hockeyfruga

härligt att höra!<3 verkligen, pilgrim har mycket fint! hihi som de ska vara!

kantareller är ju så gott!

oh va härlig shopping, väl unnat! älskar dina glasögon, skitsnygga! Kram

2009-09-28 @ 15:33:44
Länk: http://mysunshinestory.blogg.se/
messan

Vilka fina saker du köpt och så skönt att du mår så bra! Grattis till dig! Sug på smaken:)

Lunch hos mamma låter både lyxigt och gott!

kramar

2009-09-28 @ 18:04:49
Länk: http://www.jagochminms.blogspot.com
anne

Trots bileländet så ser ju tillvaron riktigt skön och bra ut! :)

2009-09-28 @ 20:44:21
Länk: http://annnne.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: