Outfit för kvällens middag

Datum: 2009-09-05 Klockan: 22:23:12 Kategori: Allmänt


Bild: meee.... så jäkla snygg klänning. I svart. Hade velat ha den i grått MEN fanns inte i SMALL.... M va för stort. HUR e de möjligt jag som gått upp ca FEM kilo på bara litet tag... offatbart. måste varit stora storlekar. Jag har en lila topp som passar hösten till och underbara strumpbyxor i rutigt med lila och gult... låter udda men ja gilla dom...

Färg i håret MÅSTE i nu har ja dragit på de för länge och jag börjar se BLEK ut... HUGA. Frissan e inte skoj men jag håller på å sparar ut. Nå trist mellan längd nu och man kan knappast kalla de en frisyr.

Så då dög man för middag hos Svenssons.

Vi har haft en underbar kväll.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Johan

SV: Ja, jag förstår att det är mycket nu. Det kan inte vara lätt med allting, men ni klarar det, var så säker! =)



Här är det bara bra, ska nog sova snart, jag ska cykla ca 1 mil imorgon till skolan, för jag måste ha min cykel på måndag. Vi ska ha cykelorientering på idrotten, så jag och en kompis måste cykla dit den. Det är ända sättet... Så det är nog bäst att sova snart...

2009-09-06 @ 00:54:20
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Maria

Tack gumman:)



Vad du var snoffsig och fin då:)

2009-09-06 @ 07:44:17
Länk: http://mariaelisabethristo.se
Susanne

Hejsan!!!! Fina kläder du hittat jag hittar aldrig något som jag vill ha och hittar jag något så passar det inte min kropp. Ha en jätte bra dag. Kram Susanne

2009-09-06 @ 08:48:07
Länk: http://vejers.blogg.se/
Johan

SV: Hehe, man lär sig av erfarenhet. Jag har varit med om så mycket, så jag vet att det tar tid, men det går. Bara man vill =)



Tandemcykel, så klart =P Cykla själv vore nog liite väl riskfylt nu =P men jag gjorde faktiskt det i stugan i somras. Bara på tomten då, men ändå. Jag lade mobilen, med musik, på ett speciellt ställe, så visste jag var den låg. Dessutom kan man trycka in och släppa handbromsen lite lätt. Då låter det ju och utefter ljudet från den kan man höra om det är något i vägen =)



Ha det bra!



Kram

2009-09-06 @ 14:13:17
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: