SNURREN

Datum: 2009-09-03 Klockan: 22:33:52 Kategori: August/barnen/Autism

AUTISM tar upp min tid. Min skalle snurrar...

DEPRESSION snurrar oxå.

TONÅRING tar plats.

Just nu tänker jag stänga ner hjärnan och läsa om Vampyrer. Jag lovar jag brinner nog upp snart så upp i varv är jag och imorgon ska jag till psykologen som kommer säga att hon INTE förstår att det är mycket....

ORKAR INTE....

HJÄLP.... kan någon bara komma hit och ordna till allt. Ringa alla samtal söka allt och klippa och klistra...

Ordnade så August fick en DAGBOK idag. Men jag vet inte om det blev rätt.... men jag var så glad och nöjd. MEN va de rätt? Augsut var oxå glad och lyrisk. Ville vi skulle läsa vad han gjort flera gånger.... MEN blev de rätt??? Han har inget bildschema med sig hem. Men jag måste nog lita på dom och DE har inte fått info för VAD de ska göra för honom ännu. Nästa vecka har vi möte på NP med alla skolpersonal. Jag kommer väl vara på hugget. DE kommer tycka jag är SÅÅÅ duktig och informerad. Ingen fattar vilket KAOS det är i skallen på MIG.

Jag har nog oxå nå fel. Jag ställer DIAGNOS själv...

HYSTERISK MÄNNISKA och MAMMA


Bild:Grässtrån i vinden.






Kommentera här 4 st

Kommentarer
virpi

andas. ta en dag i taget ....

Barnens Hjältar

Du är jätteduktig!

Du kan fråga vad du vill..jag kan väldigt mycket inom detta numer så var inte rädd för att fråga..

Kram på dig!!

2009-09-04 @ 09:27:22
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
PerNilla

Låter som det är mycket på en och samma gång, försök fokusera på en sak i taget. Hoppas det snart lugnar ner sig något och att allt ordnar sig till det bästa för dig och dina barn.



Hoppas ni får en bra helg, kram.

2009-09-04 @ 11:01:16
Länk: http://candygirl84.webblogg.se/
anna

du är en bra och engagerad mamma, då blir det kaos när det blir för mycket att ordna och ta in. Allt kommer att bli bättre, kram!

2009-09-05 @ 08:03:03
Länk: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: