Albins Outfits...

Datum: 2010-04-18 Klockan: 20:45:51 Kategori: August/barnen/Autism

Albin har oxå visat upp sina nya kläder...


Nya långa shorts i grått...


Bakifrån... viktigt att visa... ler


Shorts i jeans.... Nedan visas rumpan...eller i jeansen alltså.



T-shirt...

Samt en rutig skjorta... sååå snyggt.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Imorgon är det dax att få husvagnen klar. Urplockad. Jag hoppas också det blir härligt väder så jag kan fortsätta i trädgården. Daniel har varit snäll att starta några projekt jag ahr på G.



Kommentera här 5 st

Kommentarer
Becca & baby

Åh, va roligt :) Ska klicka massor ;)



Nej, jag skulle nog inte heller våga :P Har aldrig gjort något knappt, sydde för första gången när Isac föddes :P

2010-04-18 @ 21:04:56
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Johan

Skjorta stavas det, Tess :) haha



SV: Nja, jag har inte träffat henne i fysisk mening än så länge, men jag har träffat en tjej där, ja. :)



Fast den vanliga reklamen stör inte. Sån har väl alla, men det är bara din blogg som hoppar och har sig, tyvärr. Så pengareklamen måste ha något annat skript e.d. i sig som gratisreklamen inte har...

2010-04-18 @ 21:24:08
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Johan

Skjorta stavas det, Tess :) haha



SV: Nja, jag har inte träffat henne i fysisk mening än så länge, men jag har träffat en tjej där, ja. :)



Fast den vanliga reklamen stör inte. Sån har väl alla, men det är bara din blogg som hoppar och har sig, tyvärr. Så pengareklamen måste ha något annat skript e.d. i sig som gratisreklamen inte har...

2010-04-18 @ 21:24:32
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Gurkiss Scrappande

Jätte fina kläder nickar :)



Jaså håller du på i trädgården :)

Här har det inte blivit mycket gjort av något. Tjejerna och jag har varit sjuka i 2 veckor. Men äldsta och jag blev friska för ett par dagar sedan och sen började även den minsta att bli bättre. Så igår fick de prova att vara ute en liiiiiten stund. Sen kom minstingen upp natten till idag med jätte hög feber IGEN. Och jag känner mig jätte lustig i kroppen igen, vet i sjutton vad detta är för lustigt...



Hoppas ni är friska och krya.



Kram kram <3



ps. Jag ska försöka svara på dina mail imorgon också, ursäkta att jag inte är så snabb men jag känner mig helt död hu ds.

2010-04-18 @ 21:31:36
Länk: http://gurkiss.com/scrapbooking
ingrid

har ni fått vagnen såld nu?

2010-04-18 @ 21:44:15
Länk: http://incans.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: