Ett farväl

Datum: 2010-04-19 Klockan: 09:32:04 Kategori: Allmänt

Då har jag plockat och städat ur husvagen. Ett farväl. En punkt. Jag vi hoppas på de. När Daniel kommer hem ska han köra iväg den till en som ska sälja den åt oss.... vi gör så då intresset varit för svalt.

De va kallt att plocka ur och städa. En kall klar morgon och en iskall vagn. Att värken tar död på mig ja det får man bortse från. Nu har jag plockat bland sakerna och lagt in det som kan användas i hemmet igen. Resten ska upp på vinden. Daniels jobb. Han måste i alla fall hjälpa mig.

Saknar, längtar. Att jag aldrig är nöjd va? Det finns alltid något som snurrar.

Ledig dag och det känns bra. Jag har inte mycket inplanerat och August har Malou eftermiddag idag. Stall står som vanligt på programmet om han får bestämma och det tror jag att han får.

Han har även Malou helg... Jag ska till Södertälje mellan lördag och söndag för att delta i årsmötet för Autism och Asberger förbundet. SÅ skoj.

I övrigt? Jobb.... möten. Träning.

YES... jag är fasen så bra som orkar... Ska försöka börja rensa upp i sovrummet sedan sonen tog vårt databord.

Vad har ni för planer för dagen?




Kommentera här 4 st

Kommentarer
Lixy

Tack men det tror jag inte att det blir =)

2010-04-19 @ 10:30:42
Länk: http://lixy.blogg.se/
Mallamousan

Hej! jo jag hade en jätte rolig dag igår, ska bli spännande att se programet i höst! :) Klart vi ska till stallet om det är det han vill. Vill han hellre göra något annat så är det klart det vi ska göra!:) Ha en bra dag!! kram

2010-04-19 @ 11:21:44
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Pippi

Hoppas ni får bra pris på husvagnen



Har inga mer planer för dagen, har redan gjort det jag hade planerat in - sitta ute i solen och att promenera



Ha en fortsatt fin måndag

2010-04-19 @ 14:09:25
Länk: http://pippibears.se
Johan

See it as a milestone in your life.

Jag kan nog tänka mig hur du känner dig. Rensa ur något sådant som man har så många minnen med. Jag fick faktiskt en bild av dig i en husvagn, städandes med dörren öppen, kallt ute och sorgsen musik i bakgrunden. :)

2010-04-20 @ 13:26:13
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: