Känsla

Datum: 2010-04-20 Klockan: 08:33:24 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Återigen en natt som inte var toppen...

Tur lillkatten kommer å spinner som en liten motor... det skapar lugn.

Känner motstånd idag och ska iväg och träna. Har ingen lust och inte ens viljan vill infinna sig. Jag har tusen ursäkter för att ringa återbud:

*Ont i halsen
*Aningen snorig
*Värk i kroppen... å de är på grund av den jag SKA träna
*en begynnande huvudvärk
*Ska ju iväg och jobba... känner stressen
*Trött
*Vill inte
*Dålig ork
*Ledsen
*Deppig
*Vill göra annat

Ja ni förstår.... listan kan fortsätta men ingen är road att läsa eländet. Jag har inte motivationen när kroppen värker. Jag är förlamande trött men jag vet att EFTER då är jag nöjd och jag mår bättre.... Jag är stolt. så idag står jag emot längtan efter att ringa och säga att jag inte mår så bra.

Jag står emot andra impulser med. Att tex hitta till styrelsemötet imorgon då min vän inte kan närvara... då känner jag att jag vill rymma... inte gå. Men jag VILL ju gå.. jag vill ju delta men eftersom jag inte ens vet var jag ska och inte hur jag hittar skulle jag kunna avstå pga min ångest. Men nu har jag beslutat att ångesten inte ska få styra mitt liv. Jag ska på möte PUNKT.

Efter att ajg tränat och grejjat med lite här hemma så är det jobb som står på menyn. Kvällsjobb vilket innebär 12.30-21.00.



^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tänk på att använda en TUNGSKRAPA vid er morgontoalett. Det är ett bra tips om man vill ha riktigt bra munhälsa... Tänk va skit som fastnar på en tunga så köp en sån å SKRAPA på...



Tungskrapan finns på Apoteket bla....



PUSS

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Saknaden i kroppen fortsätter. Saknad saknad... Vet inte vad jag ska ta mig till. Hur stillar jag kroppens oro? Tips?


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Johan

Jag hade nog faktiskt inte tränat om jag var du. Träna med någon form av virus/bakterie i kroppen är väl bland det sämsta man kan göra. Har du ont i halsen, snorar osv. ska du inte träna. Sen beror det ju självklart på hur allvarligt det är. Är det bara lite "högstadieidrotts-ont i halsen" är det ju ingen fara... :)

2010-04-20 @ 13:31:13
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
malin hammarström

sv; okej :) har lagt till dig jag med

2010-04-20 @ 15:27:45
Länk: http://maaln.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: