Lego och operaarior

Datum: 2010-04-11 Klockan: 10:22:08 Kategori: Kropp å själ/ADHD

August har byggt lego hela morgonen och så har hans vanliga ljud gått över till operaarior.... Ja August har ljud som han alltid håller på med varje morgon. Vet inte varför men han gör de. Samma läten varje morgon till Albins förtret då han vaknar till dom.

Men för de mesta sjunger han.

Å idag blev de opera.

Underbart.

Albin är nog glad att han är hos sin pappa.

För er som vill få lite mera inblick på detta med Autism vill jag rekomendera en blogg som ni kan få lite mera insikt i detta. klicka:

COPING

Anna skriver otroligt bra om detta ämne och jag rekomenderar denna blogg varmt för er som vill veta mera. Vill ni besöka hennes privata blogg klicka här:

ANNA


Anna skriver underbart bra och har varit ett stort stöd för mig som ny på ämnet.


_____________________________________________________________________


Inom mig utspelas en kamp. En kamp om MIG. Vem jag är. Varför har jag så svårt att komma till ro. Vara nöjd med det jag har? Varför söker jag hela tiden? Varför känner jag alltid att jag inte passar in? Och varför passar jag sällan in? Vem är jag egentligen? Varför blev just jag såhär? Varför? Varför ahr jag så svårt att acceptera? Komma till ro. Finna lugnet.




Kommentera här 1 st

Kommentarer
Jeanette

Hej hej!



Vi bor i Uddevalla (Bohuslän) och han jobbade på en båtfirma. Han var montör, dem sökte folk dit igen nu för ett litet tag sen. Han sökte då dit igen...men fick inget:-( Då skulle dem ha 9 personer.

2010-04-11 @ 12:27:00
Länk: http://jiaochalsklingarna.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: