Talang...

Datum: 2010-04-23 Klockan: 20:54:52 Kategori: Allmänt

Ser aldrig talang men nu när en film stängdes av så var de just detta program...

Å allvar... Charlotte Perelli.... Hon ser ut som en TANT....

Alltid sett konstig ut... sminkad som en katt... nej fy... men nu va de TANT....



Å vem dök inte upp om inte Robinson Robban... ja vad gör man inte för att få synas på någon löpsedel... HERREGUD va er de med folk... gör de ALLT för att synas? Äta korv? HJÄLP å de låter fanskapet va med i teve... fanns inga RIKTIGA talanger?




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Johan

Käkade han korv?



SV: Lugna favoriter tröttnar man faktiskt inte på, inte jag i alla fall. Det är nog för att de spelar gamla klassiker man aldrig tröttnar på :)

Du får flytta till Stockholm eller Göteborg, så kan du lyssna på Bandit :) Eller nätradio? Fast det går ju så klart inte i bilen...



Ja, antagligen skriver du bra. Jag påstår det. Efter det du skrev om husvagnen. Jag fick ju en bild som t.o.m. stämde hyfsat bra med hur det faktiskt var. Det måste väl tyda på att du skriver bra? :)



Nej, jag har förstått att det inte alltid är så lätt...



Hoppas kvällen har varit bra i alla fall! :)

2010-04-23 @ 21:22:44
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Malin

Tycker Charlotte oftast är snygg.

2010-04-27 @ 17:22:18
Länk: http://dahlian.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: