uttråkad

Datum: 2010-04-10 Klockan: 16:34:43 Kategori: Kropp å själ/ADHD

.... men August som har problem med både det ena och det andra leker.

Först med sina stenar och bilar... nu bygger han lego. Har suttit i timmar. Sjunger och pratar om varann i olika sorters lekar och så.... är olika roller i ett samspel.

Det är underligt men låtar och texter kan han.... det är allt från poplåtar till egna sånger till julvisor.

Själv är jag uttråkad. Trött och mår skit. Orkar inget. Har försökt.

Blir helt slut.

Tänker på vad vi kan göra för pengarna vi får för husvagnen om denöverhuvudtaget blir såld men eftersom maken plockat ut den idag så ja är det mer definitivt.... känns märkligt. Tänk om den blir kvar? Ska vi plocka ut allt igen eller låta den bara stå?

Planerar stughyrning. august undrade hur vi ska kunna åka på semester utan en husvagn. Husvagn är semester för denna familjen. Han förstod inte det där med en stuga. Skulle den köpas? Lånas? Av vem? Hur ser den ut?

Nya saker i livet.... nya saker.



Kommentera här 5 st

Kommentarer
soffie

suck jag känner som dej idag har så j****la tråkigt.Usch!Tur att ej barnen känner så de verkar kunna ha kul jämt,

Fin du är,

ha en goo kväll

2010-04-10 @ 17:24:49
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Henke

lego kunde man ju hålla på med i flera dagar... :) de va tider det.



hoppas det löser sej med husvagnen och stuga för er. men visst blir det lite skillnad.



sv: lördagen har varit riktigt bra här...

ha en bra kväll!

2010-04-10 @ 19:07:56
Länk: http://hoppelajnen.se
Becca & baby

Isac gillade inte att ha huvudet innanför ens när han somnade, hoppas han vill det när han vant sig lite :P Annars var det mycket skönare och inte lika tungt som bärselen :)



Den här hittade jag på blocket för 200 kr, men den ser typ ny ut :) Ville inte lägga så mycket som de kostar när de är nya eftersom jag inte visste om Isac eller jag skulle gilla den. Känner ingen som har sån så kunde inte prova heller :/ Men är glad att jag inte köpte en ny när jag fick en så bra för mindre än halva priset :D

2010-04-10 @ 20:09:23
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
maria

Hoppas ni får husvagnen såld och att allt blir bra..



Vad läcker du är i håret :)



Sov gott !

Kram

2010-04-10 @ 22:16:35
Länk: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Becca & baby

Precis :) Kollade på tradera först, men alla där gick upp i pris så himla mycket så jag är nöjd med det jag hittade på blocket :D



Fick dock en "Melodifestivalen 2010" som min lillasyster önskat sig i present (hon fyllde år idag) för drygt 50 kr billigare än affären, trots att den var ny. Det gillar vi :D



Klickade även hem det där setet med 120 ögonskuggor för enbart 276 kr, frakt inräknat ;) :D

2010-04-10 @ 22:33:54
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: