Ängslan

Datum: 2010-12-27 Klockan: 11:16:03 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Har detta med min ålder att göra eller vad har hänt efter vägen?

Kaxig å vågat allt till att tro att det inte kommer gå fast man längst där inne vet att man kan?

Att veta att man klarar fast man tror att de inte kommer gå eller i alla fall tänker HUR ska detta gå jag kan ju inget? Fast jag kan men vet inget för att de är nytt.

Oro och änglsan känner jag idag inför det som är nytt fast ändå gammalt. För de jag i grunden kan i ryggmärgen men ändå är nytt.

Jag tar ett djupt andetag och ger mig ut. Kastar mig ut. Tappar fotfästet.

Kan bero på att jag inte vill. Jag vill verkligen inte. Jag behöver tryggheten. Det som är välbekant. För ajg har så mycket runt mig som gör att jag behöver detta något enormt. Men för att överleva var jag tvungen.


Valen är inte alltid många. Jag måste. Jag tar tag i det jag måste om än motvilligt.


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Mallamousan

Då tar vi onsdag!!

Haha, ja han ville minsan göra julpyssel talade han om för mig i telefon! :) hihi

2010-12-27 @ 11:31:52
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Linda

Åh varför har jag ingen orkidée hemma för, dom är ju så himla fina! Får nog införskaffa tror jag bestämt men det är verkligen fullt överallt här i våra fönster med blommor men den hade nog passat fint på vår nya hallbyrå...=)

Man tackar, mera bilder finner du under min kategori vår husrenovering där ser du vårt kök i helhet bland annat=)

Skönt ingen mera julmat nu på ett tag..igår blev det vanlig mat...gott!



2010-12-27 @ 13:59:51
Länk: http://hummingbird.blogg.se/
Annelie Lorentzon

Vad är det du ska göra som oroar dig så ? Det kommer säkert gå bra, känns på det jag läser att du kan , men mest är osäker. Ta sikte på ATT DU KAN...så ska du se att det löser sig<3 Kram till dig <3

2010-12-27 @ 17:14:55
Länk: http://zikoria.blogspot.com
soffie

va vacker orkidee.

du kommer fixa det du är stark!!!!

2010-12-27 @ 21:37:37
Länk: http://soffie69.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: