Nya dag

Datum: 2010-12-21 Klockan: 07:52:44 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Det är en ny dag. En kall sådan.

Jag är inte bra och ska vila. Plocka med det jag orkar då magen fortsätter vara just dum.

Kroppen blir liksom helt slut när min mage strejkar. Den fungerar inte alls. Jag får värk och jag mår illa. Så vila är det som fungerar bäst.


Bild: August igår när han öppnade sina julklappar han fått av Malou & co.


De sista dagarna har varit turbulenta. Jag har inte varit bra och sedan hände ytterligare saker som verkligen har gjort min vardag tung. Nu är det mesta utrett utom min mage då så nu ska vi vända de negativa till något positivt och jobba för att vi alla ska må gott.

Det finns givetvis hopp och jag vet att det kommer gå åt rätt håll nu.





Kommentera här 2 st

Kommentarer
johanna

Du måste vila :)

2010-12-21 @ 14:04:17
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Ellis

Sköt om dig vännen och ta det lugnt!

Han ser rätt nöjd ut med sin julklapp!

Kram Elenor

2010-12-21 @ 17:17:48
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: