Sökt jobb...

Datum: 2010-01-16 Klockan: 18:50:18 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Det dök upp ett jobb så nu är ansökan iväg. Inte för att jag tror att jag får något nytt jobb men ändå... rätt kul att gå å drömma ändå å en dag så händer de väl hoppas jag.

PIGG ännu... fan de e såååå skönt....

Gör ni ikväll? Jag jobbar.


Bild:Googlad. Röd passion med jordgubbar.

**************

Kanske är det ändå så att MIN tid kommer. Att jag kanske kommer orka för att jag helt enkelt KAN just nu. VILL. Jag önskar det för min egen skull och för mina barn och mans skull och för de vänner som fortfarande orkar stå vid min sida.


Bild: Googlad. Passionsblomman.

Passionen till livet. Passionen och tron... hoppet. Jag vågar. Jag kommer hitta vägen.

 

 

 


Kommentera här 3 st

Kommentarer
anna m

Vad söker du för jobb? Vård?

Håller tummarna!

Jag sökte jobbet du tipsade om. Tack!

2010-01-16 @ 20:25:13
Länk: http://jiiizes.wordpress.com
Johan

Vad är det för jobb du har sökt då? :)



SV: Okej, låter bra det :)

Vi ska till några släktingar imorgon, annars blir det ganska lugnt skulle jag tro... Behöver egentligen plugga lite, men vi får se :)



Godnatt! :)

2010-01-17 @ 00:20:57
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Ingmarie

Klart att det fixar sig!

Om du är intresserad så gå in o kolla mitt inlägg,lite om "nya"jobb....men har i ärlighetens namn inte sett annons på det än!



Ha det gött!

2010-01-17 @ 10:00:15
Länk: http://frujacobsen.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: