Ang August

Datum: 2010-06-13 Klockan: 21:56:16 Kategori: August/barnen/Autism

Svar: Ja du Oskar... August är jättemager. Jag vet de. Men han äter massa mat. Men han har en hög förbränning eftersom inget sätter sig. Jag såg lika dan ut som barn. Han är väldigt lång dessutom och äter mediciner som gör att det ör svårt att gå upp i vikt. Han är enormt aktiv eftersom han har ADHD med.

SÅ nej vi svälter honom inte. Vore bra om man lämnar en mail eller så så man kan svara.

//Tess


Fick en kommentar som va anonym eller ja jag kunde inte besvara den.... så jag gör det här....

Kommentera här 1 st

Kommentarer
Mia

Läs på min blogg om barn och vikt, skrev ett inlägg idag. Tänk att alla ska vara stöpta i samma mall. Vad sänder det ut för signaler till våra barn?

Kram

2010-06-14 @ 12:43:08
Länk: http://www.miasuniversum.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: