Va är de med killars snoppar?

Datum: 2010-06-02 Klockan: 13:07:13 Kategori: Allmänt




Va inne å läste på en anna blogg..... http://danielfagerholm.webblogg.se/ om en undesökning om killars medellängd på sin snopp.... Fattar inte.... sätter OXÅ kaffet i halsen fast ja inget dricker... citerar:

Enligt en stor undersökning bland alla europeiska länder har fransmän största penisar (15.48 cm). Svenskar kommer tvåa (15.36 cm). Finnar på blyga 22: plats (13.52 cm)

HUR är detta möjligt??? Har svensken BARA 15.48 cm snopp??? NEJ så kan det inte va! Förrut va ja grymt aktiv på www.familjeliv.se och där hängde ja grymt mycket på sexforumen. Å de kvitta va som diskuterades där så hade ALLA brudar i stort karlar med snoppar som va STOOORA... fråga man HUR stora va de alltid ÖVER medel... MINST 18-25 cm.... Lika så hängde ja en hel del på dejtsidorna då ja va singel å MÅNGA av killarna fann de oerhört viktigt att berätta att de hade STOOORA snoppar... ÖVER medel MINST 18-25 cm. Några å speciellt EN träffade ja ju sedan å han hade då RAKT INTE över MEDEL MINST 18-25 cm... han sa den va 18 tror ja å inte för att ja mätte men ögonmått de har ja så den va säkerligen UNDER medel.... 12 kanske ;-D

MEEEN hur kan medlet bli så lågt när sååå många verkar ha så STOOOR??? De måste ha frågat fel personer!
 
Men i ärlighetens namn har ja då rakt inte träffat sååå MÅNGA killar med så STOOORA snoppar,, ÖVER MEDEL med MINST 18-25 cm snopp.... Det har varit en å annan med rejäl men inte sååå många.

Denna diskussion om snoppens längd kommer aldrig ta slut...å ja får nog göra mig en egen undersökning å mäta in lite snoppar får vi se va långa dom e,, ja ska leta fram ögonmåttet ja.... å sedan ska ni veta HUR man mäter den.... ja tror många mäter till sin egen fördel ja...


Detta inlägg hade jag för länge sedan i min blogg. En kille ramlade in hör för några dagar sedan och löste just detta inlägg... å va är de med killar å deras Petter-Nicklas? Va är det med dom??? Varför är de så viktigt att berätta om storleken? Varför säger man att den är större än den är?

ANser tjejer att det är så viktigt att killen har STOOOR å vad menar man med stor? Vet tjejerna verkligen om snoppen på killen de har ÄR stor eller TROR de de bara?

Jag har sett och mött snoppar i alla olika varianter och jag lovar... alla snoppar duger. De är bra som de är. Var nöjda med er själva och ljug inte om storleken för rätt som det är står jag dör med måttbandet... LER stort.






Kommentera här 11 st

Kommentarer
Johan

Jag tycker det är urfånigt. Who cares liksom? Det är väl för f*n skitsamma hur stor den är??



SV: Att veta är alltid bättre i majoriteten av alla situationer.

Jag förstår att det är hemskt, men ni kan nog inte göra mycket mer än att vänta, hoppas hon kommer hem eller att någon hör av sig...



Här är det riktigt varmt idag! :)

En glass nu vore ju inte fel.. :)



Ja, Porsche är fina, de allra flesta i alla fall :) Porsche och Ferrari gillar jag mest :)



Det är en del studentgrejer nu, men nu är det inte mycket kvar. Om 2,5 dygn är det över...



Det är viktigt för alla att tänka på vad man äter, men speciellt om man idrottar, eller inte rör sig alls.



Det är väl någon värmebölja där i öst just nu som driver häråt skulle jag tro... Det är nog något sådant.



Hoppas din dag är bra :)

2010-06-02 @ 13:17:40
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Eva

Hmm... ja det här kan man ju skriva mycket om. Men är det en idiot som äger snoppen så spelar det ju ingen roll HUR stor den än är... Bra älskare handlar alltså inte om storlek. Nog om detta. Nu ska jag ut i solen igen. Må så gott!

Kram,

Eva

2010-06-02 @ 14:32:30
Länk: http://detspokar.blogg.se/
Matilda

Längden eller storleken spelar ingen roll, det är ju killen som är huvudsaken! Insidan är ju det som räknas... :)

2010-06-02 @ 15:21:31
Länk: http://matildamodigh.com
Sara

söt, cool, snygg, charmig & härlig blogg du har! Menar det verkligen, keep it up ! <3

2010-06-02 @ 15:47:43
Länk: http://beatlestokig.blogg.se/
Johan

SV: Ja, för vissa är det tydligen väldigt viktigt, men det kan jag inte förstå. Det spelar väl ingen roll? Varför det är så ska du nog inte fråga mig om, för jag har ingen aning...



Det låter bra! Varmt och skönt är det här med! :) Riktigt skönt! :)



Ja, syrran håller på och bakar någon tårta nu... :)



Jag sitter, och har suttit, på altanen hela dagen :) Ser på På rymmen och upplever äkta nostalgi för tillfället :)

2010-06-02 @ 16:25:35
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Odin ^ VINN 2 PAR ØREDOBBER!

jeg er fornøyd med min! :)

Klem fra norge

2010-06-02 @ 17:08:50
Länk: http://odingutt.blogg.no
Georg Hendrix

Jag tycker ett av felen är just "medellängden".. vem har gjort sådana undersökningar egentligen? Har någon frågat på skojenkäter eller är det någon som åkt runt och dragit ner byxorna på killar? Att storleken skulle generellt sett ha 0.15 cm % skillnader mellan länder tror jag är strunt snack.. jag skulle vilja se källla på hur det gick till. Både gällande bröst och snoppar tycker jag "medel" borde tas bort egentligen.. låt folk få ha det de har och låt "en själv" bestämma vad man gillar och inte!



Vad kallas du helst av mig? Tess eller Therese? Nepp, det är inte vanligt.. men tittar man på "kändisar" är det vanligt. Titta bara på alla listor i slutet av filmer eller gamla kungar ;)



Varför du inte får mens? Jag tror du sett så mycket snoppar att din lilla pulla blev så trött på det hela och protesterade :P

2010-06-02 @ 17:22:01
Länk: http://georg.blogg.se/
Anonym

oj oj..jag har alltid trott att storleken inte spelade någon roll..tills jag en gång (längesen nu) möte en kille somhade jävligt liten...och nej jag kunde inte fortsätta träffa han...no way! Storleken spelar roll!!!! (enligt mig och mina vänner iaf)



skit kul inlägg btw.



kram C

2010-06-02 @ 23:55:53
Länk: http://cicci79.blogg.se/
Georg Hendrix

Jag förstod det där om Daniel, men så viktigt är det inte för mig :P



Såg just den kommentaren och visst, det finns säkert "väldigt små" där det faktist fysiskt gör skillnad men hur många är det.. (?) ska killar med 12 cm må dåligt (som ändå i regel duger för de flesta) knappt våga dejta tjejer bara för att 8 cm är något som få tjejer kan tänka sig? och är killar med "sjukt små" inte värda en enda hyfsad relation i sitt liv? :(



Man kan nästan se att du är en sådan som gillar Dregen och Co. och visst finns det saker man av anledningar gillar mer än annat.. jag har något extra för brunetter men skulle jag inte kunna bli kär i världens sötaste rödhårig för det? .. man ska inte gå SÅ mycket efter sina yttre önskningar då kan man förlora mycket på vägen. Länge leve de små brösten och snopparna :D

2010-06-03 @ 09:19:33
Länk: http://georg.blogg.se/
klippavden

men alla killar vill ha stor snopp. vet inte varför :P

antar att vissa ljuger om deras storlek.

min är 17cm lång. Inte superlång tror jag, men nöjd är jag :)

Simon

Jag tycker att det är en fördel att ha stor snopp, det är det vad dem flesta tjejerna gillar (vad dom säger iaf)

Själv är min 15 cm men jag har dock några år kvar innan den har växt klart. :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: