Det blev inte som vi tänkt...

Datum: 2010-05-05 Klockan: 16:00:24 Kategori: Allmänt

..... saker händer så fort.

 Saker man inte tänkt.

Mamman i familjen fick lite extra träning av muskler hon inte visste att hon hade då ett lass sand skulle av en kärra. Ja pappan fick akut ge sig iväg på annat.
Där stod jag med mat på spis... planer för rabatter och en hög med sand och lite yoga....

     




Va konstigt det kan bli.... när det inte blir som det var tänkt. Vilken tur att mamman är flexibel. Att hon kan om hon måste. Även om hon inte får. Men musklerna lever de känner jag nu.

Nu ska jag fortsätta grejja här hemma. Plocka rätt på allt det jag plockat fram för att rensa i. Jag som trodde så mycket skulle göras idag och framförallt ute då det är så fint. Men tur andra dagar kommer. Nya dagar att fylla.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
mamma mina

God eftermiddag vännen..Hoppas att du har en skön o mysig onsdag som mig..Så underbart att våren är hos oss nu..

Så gott med korv....

Ska nog grilla till helgen om vädret håller i sig..kram kram

2010-05-05 @ 16:12:30
Länk: http://blondis81blogg.se
mamma mina

Så fint det blev i rabatten...Har ni stor trädgård o hus ? vill med bo i hus o fixa o dona med trädgård..men den dagen kommer för oss med..tittar smått ..kram

2010-05-05 @ 16:20:33
Länk: http://blondis81blogg.se
miranda

okej, tack för tipset :D

<3

2010-05-05 @ 17:37:11
Länk: http://kysssar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: