Nya möjligheter.

Datum: 2010-05-26 Klockan: 07:45:38 Kategori: Allmänt

Idag är jag ledig.

Jag ska läman barnen sedan träna.

Ja träna. Hör ni??? Jag HAR startat det nya livet... jag ska få bättre kondis... jag ska bli starkare och jag ska må bättre framförallt.... försvinner något kilo är det ett plus men blir man fastare är de snyggare....

Regnet strilar ner även idag och jag ska ta tag i lite kortskapande sedan.

Barnen har utställning på skolan för att visa sitt verkstadsarbete i eftermiddag med. SKOJ. de brukar ha skapat enormt mycket och visar upp vad de lärt sig.

Daniel har åkt och nu är jag ensam fram till söndag. Jag jobbar så ja blir inte så ensam trots allt. Barnen är ju hos mig med.

Träna va de...


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Mallamousan

Gött att du kommit igång med träningen nu!:) haha, akta dig för tanterna där uppe! ;)



Ja men vi skulle absolut kunna dra ut i skogen och köra nån dag. Andreas roar sig alltid med att göra en brasa när jag kör så då kan vi grilla lite korv oxå! :) hihi



Ha en bra dag!!

2010-05-26 @ 09:03:32
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Mallamousan

Ja jag hatar att träna någon stans där folk bara går runt och är snygga och spänner sig!

Jo men slå följe tycker jag absolut vi ska göra nån gång, det är alltid lättare när man är fler. Inte lika lätt att dra sig ur då och komma med undanflykter om man redan har bestämt med någon annan!:)



2010-05-26 @ 09:38:09
Länk: http://mallamousan.blogg.se/
Thessan

Fin blgg du har!

2010-05-26 @ 10:19:29
Länk: http://thessansamigurumis.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: