Underbaraste du

Datum: 2010-05-15 Klockan: 20:28:32 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Jag är så innerligt tacksam att jag har en vän som du.

Någon som verkligen tycker om just mig för den jag är.

Jag är så tacksam och så glad att vi finns dör för varann. Det betyder så mycket.

Dagen började så illa idag. Jag mådde inget bra men målet var att må bättre och jag lykades ändå få lite saker gjorda som jag verkligen ville.

Dagen började med regn men övergick till en varm försommarkväll med ljumma varma vindar.

Vi har suttit på uteservering och fått god mat. Vi har tillbringat flera timmar i solen ute i skärgården med varsin glass. Pratat. Som vi alltid gör.

Betydelsefullt. Underbart. Något att vara tacksam för.

Någon står faktiskt ut med mig. Och har trevligt med just mig.

Vi trivs ihop och har de skoj ihop.

Många höjjer dock på ögonbrynet. Har åsikter. Tror saker.

Men de bjuder i alla fall jag på.

Hoppas alla där ute har njutit av dagen som den blev. Njut av det lilla som var bra och försök att inte stanna i det som var sämre.




KÄRLEK till just dig. Tack för att du finns.



Kommentera här 3 st

Kommentarer
yasmine mer känd som pinkie i göteborg.

Hej sötis. Gillar du rosa smink o naglar?.. gillar du blandningen

mellan kissie & foki? då är jag den rätta personen :)

Nämligen pinkie ;).. gå in på min sida och lämna en komentar, du

hade jätte fin blogg :)



2010-05-15 @ 22:46:54
Länk: http://pinkie.se
Linda

Låter som en underbar vän. Sådana behövs.

Kram

2010-05-16 @ 10:16:34
Länk: http://wondergirl-bloggen.zoomin.se
Johan

Det är så värdefullt. Mer värdefullt än något annat, undantaget för en stor kärlek som alltid finns där. Kärlek och vänskap slår alltid pengar. Sann lycka är vänskap och äkta kärlek. Det är sanna ord det.

2010-05-17 @ 22:53:48
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: