Älskade...

Datum: 2010-09-19 Klockan: 15:46:46 Kategori: Kropp å själ/ADHD

På torsdageftermiddag när jag hämtade maken vid tåget sa han:

-Åk nu hem och packa en väska för två nätter.

De är så han är. Han köper sällan paket eller blommor. Men när han gör något ja då är de rejält på nå vis. Å när han överraskar är det gärna med en weekend eller god mat. Eller att jag får unna mig något han vet jag blir löjligt lycklig av.

Daniel är generös på de viset de är han.

Denna gången tjatade jag inte så jag fick veta var vi skulle heller.

Vi har tillbringat helgen i huvudstaden och visst det är kanske inte så märkvärdigt men att tillbringa en helg med min man är de bästa man kan göra. Man kan vara i en kojja i skogen för vi har de alltid så bra ihop. Tryggt och mysigt. Lugnt och sansat. Han får mig lugn och jag är helt klart en bättre människa tillsammans med honom.

Först stannade vi dock i Uppsala som jag aldrig tidigare besökt. Att få se och uppleva Uppsala domkyrka var enormt. Vilken byggnad. Vilka minnen den bär.

NU är vi dock åter hemma och sitter och bara pustar ut. Vi har vilat och njutit av att bo på hotell och ahr promenerat runt i Stockholm utan några större mål eller ideer om påhitt.

Att njuta av varann har varit tanken och det har vi gjort.


En sammanbiten darling men ahn gör mig så lycklig min prins.


Måste dela detta med er:

MALOU

Snälla ta er tid och gå in och kika. Jag är så stolt över att ha världens bästa avlösare och extra mamma till August. För jaaa hon är en extra mamma....


Kommentera här 6 st

Kommentarer
Johan

Ja, det måste ha varit grymt skönt! :)

Önskar jag också kunde göra något sådant för A, vore så underbart. :)



SV: Ja, jag får göra det! :)



Haha ja, precis! Man måste alltid försöka se det positiva i saker och ting! Ibland är det svårt att hitta något, men oftast finns det någonting i alla fall :)



Det fortsatte dåligt för Bofors också... 2-3 mot Sundsvall är inte bra. Får se hur det går på tisdag :)

2010-09-19 @ 17:42:51
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Johanna

låter härligt med sthlm, :) låter som ni haft det kanon! vi ska ev ses redan ikväll, om han kommer hem i tid, annars skall vi bestämma dga ikväll på msn :)

2010-09-19 @ 17:47:44
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Mia

Åhhhh så mysigt, blir härligt skön i hjärtat när jag läser dina rader, så mycket kärlek i inte alltför många ord, vilken underbar man och härlig gemenskap att bara kunna vara oavsett var - en perfekt matchning helt klart!!



Du, nästa gång ni är i Estockholmo, säg till så tar vi en fika alla fyra :-D



Soliga hälsningar från oss i Spånga!

2010-09-19 @ 17:48:18
Länk: http://fredthevov.blogg.se/
Maria

Ja visst är hon:)

2010-09-19 @ 18:49:37
Länk: http://ristosens.blogg.se/
Becca & baby

Mysigt när man blir överraskad sådär! :) Det är vi alla värda!



Då gick det bra i valet för din del, jag tror att alliansen kommer samarbeta med SD så det är alliansen som kommer fortsätta ha makten :)

2010-09-20 @ 00:48:04
Länk: http://grrsexymama.blogg.se/
Ellis

Vad härligt att bli överraskad med en helg i Sthlm! =)

Kram

2010-09-20 @ 19:37:24
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: