Död mus....död död...

Datum: 2010-09-02 Klockan: 07:50:39 Kategori: Allmänt

Idag möttes jag av en svart tuss på vardagsrumsgolvet. Undrade va de va för tuss... SUCK... en MUUUS.. DÖD som tur var. Den hade både maken och jag passerat samt sonen.

Nåja. Tur man vet att katterna tagit med den in och att vi inte har möss inne. Å OM en mus sprungit in så har ju uppenbarligen katterna tagit hand om detta.

Igår så blev en tuff dag. Mycket tuff dag.

Jag fick ta steget och ta bort min vovve Isak. Nu springer han i hundhimlen och hoppar och skuttar och mår bra. Nu mår han bra.

Det var ett tufft beslut. Det var tufft att gå igenom. Men man måste ibland. För djurets skull.

Så eftermiddagen var jobbig. Jag var totalt slut på kvällen.



Han blev inte gammal men han var en gammal hund. Ingen bättre hund kunde man önska sig. Skälde aldrig och var lugnet själv. Snällaste. Goaste.

Å imorgon har vi begravning.

Så just nu är det väldigt tungt. Men vi tar oss igenom detta. För vi måste.




Kommentera här 2 st

Kommentarer
Ellis

Djur lämnar ofta en stor saknad efter sig, hoppas det går bra med begravningen!

Är lite piggare idag, just nu i alla fall! =)

Sköt om dig vännen!

Kramar

2010-09-02 @ 08:49:43
Länk: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Johan

Usch, det är jobbigt. Det är riktigt jobbigt...

Jag har börjat märka mer och mer nu, när jag allt som oftast är ensam hemma om dagarna, att hur tomt det är utan Ford. Det känns jättetomt faktiskt, saknar honom verkligen... Finare kisse fanns inte. :')



Som jag skrev på Fejjan så drog Ford in en fågel en gång som han åt upp med ben och allt under vardagsrumsbordet :) Det bara krasade :)

2010-09-06 @ 09:08:38
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: