Mera saker händer... trapp.

Datum: 2011-08-24 Klockan: 14:30:54 Kategori: Hemmet

Ja som sagt hål upp för trappen är ju gjord. Daniel har satt dit panelskivor idag och håller på och målar. Trappen har anlänt. Vi ser ut att få måla den med. SUCK...

Martin gör klart på taket. Vi har fått vindskivor och han kapar tegel nu så att det blir klart.

Bjuder er på några bilder. Klickbara som vanligt.

                               


Just nu händer det lite här och lite där. Men man ser att saker börjar att ta form. Martin sitter inte på latsidan för när han inte kan göra saker på ett ställe drar han ju igång och fixar klart något annat. Ska bli så skoj att få den nya panelen på huset. JÄKLAR vilket lyft säger ja bara.

Tapeterna borde ha kommit så kanske ska man åka å hämta dom. Vidare ska vi köpa golv till rummen där uppe samt till hallen. Jag vill ha samma golv i vår hall som vi ska ha på rummet där uppe. Maken är visst av en annan åsikt. Jag ska kanske ge mnig och få nytt golv in i köket istället. Ler...

Rörigt blir det i alla fall. Men snart så ser man ju ändå en ende på allt.

Jag kan säga att vi är SUPERNÖJDA. Martin e enormt bra på detta.



Kommentera här 1 st

Kommentarer
Vendela

Hejsan,

vad roligt med alla dessa projekt. Det känns som att resultatet kommer bli strålande.



Jag jobbar för ett byggforum där man kan visa upp sina projekt, få feedback och sprida inspiration. Det skulle vara roligt om ni ville vara med och visa upp hur ni har gjort med trappan. Vi har dessutom en tävling för trappfixare just nu. Är ni intresserade eller har frågor kan ni kontakta mig på [email protected]

/Vendela

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: