Nya grejjer

Datum: 2011-08-29 Klockan: 12:18:45 Kategori: scrapbooking

Mazzarin hade fått in så underbara papper med något jag förknippar med min barndom. Det är helt underbara papper med Lilla Anna, Tummen och Spöket Laban. Just Lilla Anna och Tummen är verkligen något som jag förknippar med min barndom.



Jag hade en bok med Lilla Anna och Långa Farbrorn som liten. Jag minns att jag "läste" den för min systerson som är två år yngre än jag. Jag kunde väl egentligen inte läsa men mamma hade läst den så många gånger så jag kunde den ordagrant. Jag visste vad det stod. KÄnde igen varje ord så ja det är väl att läsa det också.

Tummen gick ju på teve. Minns hur man tog fram den röda stämpeldynan. Hur man tryckte tummen på och sedan tryckte den på ett papper. Ritade dit ben och ögon och där va han. TUMMEN.





Här ligger ett klipp med tummen. Kvaliteen är ju inte den bästa men är de fler än jag som minns detta?

Jag har även beställt hem saker från USA. Dixie pieces har helt underbara papper och paket att beställa. Nya kommer varje månad.

Jag bestälde bla Augustis paket med scrappsaker. Helt underbara papper och tillbehör.

August 2011 Scrapbooking Kit

Vidare så har jag beställt en bok att grejja med. Ett album där jag kan skriva och scrappa och fickor att spara saker i samt fotofickor. Suttit och tittat på yuotube va mycket man kan göra med dessa album. Fasen va duktiga många är. Jag har så smått börjat med framsidan idag.

Jag har tänkt att samla minnen i. Mina minnen. Tankar och saker. TROR jag.

     

Att beställa över sidan var lite problematiskt så jag fick maila dom. De var toppen och har fixat allt över mailen. Sedan skickade dom en räkning via PayPal och så fort pengarna var inne så skickade de mina saker. Tror jag hade dom här i hemma på ca en vecla tio dagar. Rekommenderar verkligen.




Kommentera här 3 st

Kommentarer
Jenny - Hugos mamma

IKEA är toppen!:)

Dom har ju massa fint & dessutom bra priser.

2011-08-29 @ 13:11:25
Länk: http://luckymommy.blogg.se/
i min lilla lilla värld

Åh, vad jag hoppas att min förlossning blir som din då

2011-08-29 @ 22:14:31
Länk: http://saratilling.se
Anna

Tummen!! Vilka minnen! Jag älskade honom! Tänk va enkelt va bäst egentligen!!



Man blir väldigt sugen på att gå in på Panduro nu och go bananas bland alla scrap grejjor!! Du får visa hur det blev sen!! :)

2011-08-30 @ 09:53:07
Länk: http://annapannis.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: