Scrappat kort

Datum: 2011-08-05 Klockan: 12:18:00 Kategori: scrapbooking

Gjorde ett liten annat kort. Annan vikning.

Ett kort till någon. För att göra någon annan glad.

Vi är för dåliga på att skicka varann ett kort. Ett brev.

Varför har vi glömt bort att visa vår uppskattning genom brev och post?









Så varför inte skicka ett brev eller ett kort och göra någon glad när posten innehåller anant än reklam och räkningar? Jag hjälper gärna till att göra ett personligt kort. Lämna bara en kommentar. Allt går att ordna. Även för dig som inte bor nära.


Kommentera här 2 st

Kommentarer
Janeth

Jag är faktiskt bra på att skicka brev och kort. Jag tycker att det är toppen skoj att göra någon glad och väldigt överraskad :)

Men som sagt, jag hade gärna haft mera tid till att hinna skapa egna fina kort!



Trevlig kväll på dig vännen!

2011-08-05 @ 21:05:46
Länk: http://[email protected]
Petra-Lantlig Charm

Hej vännen! Har helt glömt att svara dig och sen har jag funderat lite fram och tillbaka. Har nog inte kommit fram till något bra än. Hur mycket kan ni tänka er att lägga och hur många månader behöver ni på er?



Mejla mig istället så slipper andra läsa allt!



Kram Petra

2011-08-06 @ 12:07:53
Länk: http://lantligcharm.se
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: