Scrapping

Datum: 2011-08-15 Klockan: 12:25:00 Kategori: scrapbooking

Som sagt gör jag saker på beställning.

För en tid sedan gjorde jag layouter, albumsidor till en bloggvän: http://barnenshjaltar.blogg.se/ 

Det blev några med hennes barn. Teman och färger omkring dom och foton hon valt.

Idag såg jag en bild på hennes blogg som jag genast lånade. Där ser jag nu inramade layouter på väggen. SÅ KUL.



Här kommer några av layouterna som bilder jag tog....

           

Bilderna kan du klicka på för att få dom större. Vill du se mera jobb jag gjort så finns det under kategorin scrapbooking i menyraden.

Tveka inte att beställa om du är intresserad. Jag gör de mesta och det går att skicka per post.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Mib

Gud så snyggt! Jag har också tänkt köpa ramar till mina grejer. Vet du om det finns nåt ställe i stan som har dom rätta proportionerna liksom för en LO?

Kram från Mib.

2011-08-16 @ 13:22:39
Länk: http://mibfilosoferar.blogspot.com
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: