Soulmate

Datum: 2011-08-16 Klockan: 13:31:00 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Det finns någon där ute. Någon som känner mig utan och innan utan att vi ens förstår varför. Någon som jag kom så nära.

Du är min Soulmate. Jag vet att det finns ett band. Ett starkt band mellan oss. Ett band du ville klippa innan vi ens fick knyta det hårdare.

Vi har ett förflutet. Jag tror du vet. Jag tror du känner det lika väl som jag. Du fick veta något som du undanhöll mig. Pojken som kom. Det var du. Jag kan inte tro annat.

Så bad jag honom att lämna mig. Den enda rest från ett förflutet som jag inte fick veta mer om. Ett förflutet som jag tror vi delade. PÅ riktigt.

Drömmen sa att vi en gång skulle ses igen.

Jag vet inte när dagen kommer. Jag väntar men har inte brott. Jag dras mot denna pol. För att ajg vet att vi blir hela. Att vi behöver varandra.

Du ville inte ta reda på hur. Varför.

En dag kommer jag få mina svar. Det vet jag. Du är en del av mig.

Du fattas mig.


Kommentera här 3 st

Kommentarer
Pysselfröken

Hej!

Hoppas att du har haft en skön sommar. Min har varit toppen...men alldeles för kort. Skulle gärna haft semester i några veckor till. Har du pysslat något då? Tack för dina gulliga kommentarer i min blogg. De värmer.

Stor kram

2011-08-16 @ 20:25:27
Länk: http://pysselfrkensblogg.blogspot.com/
sandra

de där va lite obehagöigt att läsa.... Nåt som hänt?



SV

De kostar tydligen lika mycket att l'mna in köksluckorna som att köpa nya...

2011-08-16 @ 20:50:24
Länk: http://frusandrasjoberg.blogg.se/
Annapanna

Vackert skrivet och sorgligt på samma gång. Kanske hittar ni varandra igen!! <3

2011-08-17 @ 11:35:14
Länk: http://annapannis.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: