I allt elände

Datum: 2011-12-27 Klockan: 18:56:33 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Joda... jag lever ju. Klart jag gör. Men intresset från er som läser bloggen är så sval att jag troligen kommer lägga ner den. Inte många som kommenterar. Kvittar snart vad man lägger in så inte någon respons alls. Känns enormt trist måste jag säga.
Jag skriver inte för andra kanske rent ut så men nja när inte några reaktioner kommer så får man väl ändå anta att intresset inte är så stort för vad jag skriver. De som kikar in läser kanske inte ens eller så läser man av fel anledning. Nej jag vet inte.
Jag har i alla fall haft de tufft nu och idag äntligen efter några samtal fått igenom en akut operation av gallan. Men har ont å mår inte så bra.
Var i alla fall okej på förmiddagen så jag hann klippa å sen hem å färga håret. Har även lämnat lillprinsen till mormor.
Återgick till svart. de är ändå jag. Å så kort på ena sidan....
För övrigt är Julen slut. KANON de... å varensa julsak åkte idag. Så förbannat skönt. Julen va om man bortser från mina bekymmer lugn och skön men ärligt hade jag mer än gärna rest bort å bara myst. Skippat massa klappar och allt pynt. Mina barn får de behöver när de behöver de, de behöver inte vara jul.
Men vi har haft de gott. Å vi har sett massa film å bara haft de GÖTT.... några stunder för oss själva har vi haft jag och Daniel men eftersom jag går på flytande kost och massa smärtor har vi valt att bara vara hemma. Å de har varit hur skönt som helst.
Nåja. Nu ska jag hitta något att stoppa i magen. Typ soppa och sedan lägga mig och läsa. Vidare blir de att samla mig mentalt för operationen. Det blir ju en imorgon sedan har jag min andra operation på tisdag till veckan. Vi planerar i alla fall lite nyårsfirande och jag hoppas kunna njuta av lite mat igen då.

Kommentera här 2 st

Kommentarer
M

Anonym

Hej!

Det blir så ibland det där med kommentarer när man bloggar. Så var det på min blogg också, man såg att flera var där och läste, men ingen kommenterade, men så rätt som det är så har man massor av kommentarer, det går lite som i vågor!

Jag la ner min, men av helt andra orsaker...



Tycker det är synd om du lägger ner bloggen, jag följer er gärna :) Du har så mycket klokt som du delar med dej av!



Hoppas att det går bra för dej idag, har dej i tankarna. Skönt om det kan bli ordning på magen så du får äta normalt och slippa smärtorna!



Kram Maria

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: