Layout

Datum: 2011-02-22 Klockan: 08:49:23 Kategori: scrapbooking

Satt med en Layout eller två igår. En blev klar.

Bilderna är privata därav ligger en bankdosa mitt på...




Jag har även hunnit sammanställa de jag tänker bidraga med inför mötet om August skolgång. Malou satte sig och funderarde hon med igår. MALOU





Bra att vara väl förberedd. Inte komma med så många frågor som jag fick tips om utan snarare komma med en del lösningar. Jag är så tacksam för att jag ahr de kontakter jag har av andra föräldrar som varit med lite längre och som kan mera än jag som kommer med bra konkreta förslag. De är så bra och jag r som sagt tacksam. TACK Ingrid för alla tips igår. Du fick mig att tänka om och tänka till, de behövde jag.



Kommentera här 0 st

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: