Möss

Datum: 2011-07-28 Klockan: 08:50:12 Kategori: Djuren

Hittade så fina bilder som några musuppfödare fotat. Ja kan inte säga annat än att bilderna är enormt fina.



Jag hade inte trott jag skulle gilla möss.m Men nu gör ja de och varför ska djur graderas i vad osm är okej att gilla. Inte är de många som anser att det är konstigt om man gillar hundar eller katter?





Men möss... skadedjuren. Jo jag var en av dom innan. LER.



**********************************************************************************

*************************************************

Igår hade vi ett möte med ett gäng hundar. Lena å Ulf ska ta över en helt underbar kille. Titus. Mötet mvar speciellt. Väldigt speciellt. I många avseenden.

En del är Lenas rädsla för hundar. Att se henne omringad av sex hundar igår var enormt. Jag är så imponerad.

Att barnen fick uppleva en del ute i skogen utanför byn är stort med. Att få se en höna värpa ett ägg och mata grisar det är inte så illa. Hade tre grabbar som var mer än nöjda... imponerade.

Tack Maria för att vi fick komma.

Tack A för att du berättade så vi kunde genomföra detta. Vi har gjort något bra. Något vi kan va stolta över och som vi vet har gjort skillnad.

Å om Malou aldrig läst denna blogg hade jag aldrig fått träffa Lena. Jag har en extra familj genom Malou som gjort August till en del av sin familj. Jag är så glad för detta. TACK Malou för att du finns. Å tack Lena för att du blitt en så go vän.


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Barnens Hjältar

Jättefina bilder fast ag tycker dina bilder är finare :P

2011-07-28 @ 09:13:38
Länk: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Anna

Visste inte att möss hängde i träd!? ;) Men fina var dom !!

2011-07-28 @ 11:32:26
Länk: http://annapannis.blogg.se/
Pernilla

OK skönt att det rullar på i alla fall....Kram.

2011-07-28 @ 11:59:38
Länk: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Johanna

Jätte fina bilder =)

2011-07-28 @ 14:09:52
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Lena

Vad glad jag blir!! Tack själv Therese!! Är jätteglad över att få vara din vän!!

I dag ska vi hämta våran kille, det ska bli så kul!! Tack för att du tänkte på oss!! Kram

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: