Buzzar Knorrs BAG OF TASTE

Datum: 2011-06-20 Klockan: 08:21:06 Kategori: Buzzador

Jag är BUZZADOR. Man får testa olika produkter och sprida kunskap om dessa. Samt varuprover. SÅ kul. Det ahr blivit en del produkter nu och man får ju verkligen chansen att se hur saker fungerar och OM man gillar dom. Gratis.

Vill du också bli en BUZZADOR klickar du på ikonen nedan där de står BUZZADOR och anmäler dig. SÅÅÅ skoj.

Nu testar jag Knorrs BAG OF TASTE BARBECUE.



Detta är en påse med kryddor för kyckling. Den innehåller en påse där du lägger din kyckling med sina kryddor som finns med. Sedan stoppar man hela påsen i ugnen och däri ligger kyckling å kryddor å blir ljuvligt goda. Smidigt och utan särskilt mycket jobb.

Ett smidigt sätt att fixa dagens lunch eller midddag på.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Tess

Vad kul! Jag fick erbjudande om det, men tackade nej för hade redan testat de där påsarna. Kändes lite fel att "testa" dem igen :-) Jag tycker de är riktigt goda iaf!

2011-06-20 @ 22:10:59
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: