Paus

Datum: 2011-06-04 Klockan: 07:36:07 Kategori: August/barnen/Autism

Sol och en helt underbar dag igår. NJUTA.

Jobb och så hem och måla. Men jag hann handla lite fina kläder till mig själv innan. Tänk att jag blir så lycklig av lite shopping.

Idag är de ledig lördag och jag vaknade tidigt. Ligga kvar när man är klarvaken är ingen som helt idee utan ja här sittar jag nu och funderar å tänker.

Ska fira August idag som fyller nio på tisdag. Han väntar spänt på paket och gäster. Men ännu sover det lilla trollet som resten av familjen.



Jag är så innerligt tacksam för mitt mående just nu. Jag vet ärligt inte när jag mått så bra. Jag hoppas det kommer vara såhär. Jag är liksom värd de. August sa igår att mamma mår bra av sin medicin och känner sig lugn på jobbet. LER. Ibland funderar man på var han får allt från. Men han känner sig ju lugn av sin medicin så ja då är det samma för mamma. Visst har han rätt. På många sätt men jag blir så förvånad när han säger sånt där. Min prins.


Kommentera här 5 st

Kommentarer
Ann

Godmorgon, men visst är det härligt när våra barn förstår mer än vad vi tror, vi vuxna som vet och kan allt. Lycka till med firandet och ha en trevlig lördag, själv har jag gått in extra på jobbet vilket jag ångrar men gjort är gjort...kramizar Ann

Jessica - En flicka som är stark

Vad glad jag blir av att läsa att du mår bra!! Det förtjänar du! Stor kram!

2011-06-04 @ 09:12:44
Länk: http://jessi91.spotlife.se
ELIN

Hejsan, riktigt fin blogg!!

Skulle absolut vilja veta hur du tycker jag ska göra för att få en bättre blogg! Kommentera vad jag ska göra! :D

Jag kommer länka några som gör det så passa på! Har runt 60 läsare daggligen! :D

2011-06-04 @ 09:53:23
Länk: http://elinannawinegard.blogg.se/
Sandra

Vi spenderade hela natten i bilen fram och tillbaka till Arlanda för att hämta hem mannens föräldrar efter en vecka på kreta. jag har nyss vaknat och karln sover fortfarande.



Vad ska du göra idag då?

2011-06-04 @ 10:49:06
Länk: http://minamagiskaminnen.blogg.se/
Tallar -enpyttelitentallar

ojoj! vilken fin blogg :)

vgd ?

2011-06-04 @ 12:00:33
Länk: http://enpyttelitentallar.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: