Underbara ting

Datum: 2011-06-13 Klockan: 14:24:00 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Man ska som sagt njuta. Man ska stanna upp.

Jag måste lära mig sluta bry mig i hur man tror att det SKA vara. Herregud, om nu någon anser att man ska ha de på ett eller annat sätt är de ju fritt fram att komma hit å fixa detta.

Man tror att det ska vara plockat å städat och fixat i trädgården för att alla andra har de. ALLA ANDRA ja de är ju sånt jag själv ser. Å visst jag VILL ha det så. Men inser att det inte riktigt fungerar i mitt liv.

Jag gör det jag klarar, det jag vill. Jag lever inte i en missär men visst jag vill så mycket mera. Jag vill njuta av mina barn, min man. Jag vill verkligen ha tiden för annat än måsten. Så jag gör det jag vill och orkar och klarar. Resten får vara tills lusten kommer.


Bild: Jag å Albin



Bild: Jag å Oskar. Denna bild är sååå fin.


Kommentera här 1 st

Kommentarer
Tess

Så bra skrivet! Jag prioriterar också andra saker som t.ex. att spendera tid med min son :-) När barnen är vuxna, vad vill man höra dem säga? "Vi hade så rent och fint hela tiden" eller "Mamma lekte mycket med mig och vi var ute och hittade på saker".

2011-06-14 @ 00:11:22
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: