Underbart

Datum: 2011-06-05 Klockan: 22:33:13 Kategori: Allmänt

Idag har vi haft den bästa dagen på länge. JAG har haft den bästa dagen. Mått så förbannat bra. Kännt mig totalt avslappnad och umgåtts med helt fantastiska människor. Vädret kan man inte klaga på och maten var hur god som helst. En fantastisk dag helt enkelt. Vi började tidigt ute på Skutberget. Sedan for vi vidare mot Kil för att avsluta dagen hos Daniels kusin Lotta. Vi har firat Daniels faster HELA dagen.



Bild: Älskade unge. Oskar och jag.



Bild: Albin å jag... finaste.



Bild: Älskade make.



Bild: Fika. August jag och Oskar.



Bild: Underbar natur. Ett gammalt hus från 1600 med otrolig grönska. En idyll.



Bild: Jag och Daniel

Alexandra har tagit de flesta bilder. Hon är så duktig. Albin har även fångat henne på en mängd otroligt fina bilder. Men Elin och August fastnade inte på många bilder alls under dagen. KAN bero på att det är just Alexandra och Albin som springer runt med kameran. LER.



Bild: Albin med en lyktstolpe.. Visst är den fantastisk?


Kommentera här 4 st

Kommentarer
Johanna

Vilka härliga bilder...! :)

2011-06-05 @ 22:58:40
Länk: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Annelie L

Så fina ni är tillsammans du och din man. Dina barn är också väldigt fina och bilderna har fångat kärleken mellan er. Det märks att det var en fantastisk dag.

Kramar om // Annelie

2011-06-06 @ 08:18:30
Länk: http://zikoria.blogspot.com
Tess

Låter som en riktigt härlig dag! :-D

2011-06-06 @ 22:04:28
Länk: http://highlandertess.blogg.se/
Sussi

Ååå vilka fina bilder och vilka fina fina barn!! Och du ser så lycklig ut med Daniel, Therese! Härligt att se :)

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: