Tankeflöde

Datum: 2011-05-07 Klockan: 13:15:09 Kategori: Kropp å själ/ADHD

Sitter och tänker. Tänker en del.

Tankar om hur vi träffades. Mitt i ett kaos. I mitt kaos.

Jag hade tänkt att nu fick det vara nog. Besvikelser och sorger. Sluta leta. Sluta jaga. Inte vara något byte.

Men så såg jag de där ögonen. Ett leende.

Du var naturlig. Inte konstgjord. En vanlig kille. Nära...

När du stod där på trappen så slog hjärtat en volt. Lång och stadig och stabil.

Så blev du min man. Bara min. Så naturligt.

Du stannade. Stannade hos mig. OSS. Vi blev ett.

Att blev enkelt. Men samtidigt har stormar gått. Mina stormar. Tvivel givetvis.

Men du är mitt allt. Min trygghet. Hos dig är jag den jag är.

Känslor som byggdes upp. Starkare för varje dag. Idag starkare än någonsin.

Fina du. Vi. Tillsammans. Tills vi inte känner den känslan. Men först då är det slut. Aldrig innan. Aldrig annars.

Saknad. Saknaden efter något. Någon.


 




Kommentera här 1 st

Kommentarer
Johan

Fint. Så fint. Och jag kan inte annat än hålla med. Den där känslan av förälskelse, det finns inget som slår den. Kärleken är ovärderlig, men samtidigt så skör... :(



SV: Det är bra att du försöker vrida på det åt mig, så jag lättare ser det ur det perspektivet. Jag försöker så klart göra det jag med, men den biten är svår för mig att förstå, till en viss del, eftersom jag aldrig har varit med om det eller kännt så tidigare. Du vet bättre där. Jag hoppas du har rätt och jag hpoppas mer än något annat att det kan bli bra. Verkligen.

2011-05-09 @ 19:55:21
Länk: http://schumacher4ever.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: